خبرگزاری کار ایران

واکنش مشاور وزیر بهداشت به یک مطلب

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۱۷۱

خبرگزاری ایلنا در تاریخ 94/3/16 مطلبی با عنوان «زارع‌نژاد: تا موضع ایلنا تغییر نکند، وضعیت همین است!» منتشر کرد که مشاور وزیر بهداشت و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت نسبت به آن واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، متن جوابیه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت بدین شرح است:

با احترام عطف به مطلب مندرج در تاریخ 16/3/94 با عنوان «زارع نژاد: تا موضع ایلنا تغییر نکند، وضعیت همین است» به استحضار می رساند.

این وزارتخانه رسما اعلام می‌کند؛ در مباحث مربوط به درمان سازمان تامین اجتماعی و سایر سازمانهای بیمه‌گر، کاملا  تابع قانون بوده و هر آنچه قانونگذار در این زمینه مصوب نماید، اجرایی خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ هیچگونه مصاحبه رسمی با رئیس این مرکز انجام نشده و صرفا در یک گفت و گوی تلفنی غیررسمی در مورد برنامه‌های خبری سوال شده است. بدیهی است، استفاده خبری کردن از یک گفت‌وگوی غیر رسمی مستلزم مطلع نمودن فرد بوده و در غیر اینصورت علاوه بر خدشه‌دار شدن اخلاق حرفه‌ای اعتماد متقابل نیز سلب خواهد شد.

همچنین به نظر می‌رسد؛ در انتخاب تیتر مطلب مذکور علیرغم متنی متفاوت، سعی در ایجاد فضای بی‌اعتمادی صورت گرفته است. این در حالی است که سیاست‌های این مرکز خلاف مطلب عنوان شده بوده و چنین موضعی با هیچ رسانه‌ای اتخاذ نمی‌شود، حتی اگر رسانه‌ای در تعامل جدی با سیاست‌های این وزارتخانه باشد.

در پایان بیان این نکته ضروری است که در نشست خبری هفته سلامت ، مراسم روز جهانی بدون دخانیات،‌ نشست خبری هفته جوان، افتتاح پایگاه تغذیه سالم در مدارس و ... از خبرنگار محترم ایلنا دعوت به عمل آمده است.لذا خواهشمند است دستور فرمایید ضمن اصلاح خبر فوق الذکر نسبت به درج این توضیح اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز