خبرگزاری کار ایران

خبرهای خوب و بد برای پتروشیمی و مهرام

مصدومیت میرزایی جدی نیست/ وضعیت نامشخص ساهاکیان در آخرین دیدار مهرام

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۳۸۵

پدیده لیگ ملی که در دیدار پتروشیمی بندرامام و هفت‌الماس قزوین از ناحیه زانو مصدوم شده بود، به بازی دوشنبه این تیم برابر مهرام می‌رسد اما حضور اوشین ساهاکیان، کاپیان مهرام در این دیدار قطعی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دوشنبه 16 اردیبهشت در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پایانی لیگ حرفه‌ای بسکتبال، تیم‌های مدعی پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران در ماهشهر به مصاف هم می‌روند. هردو تیم هفته گذشته یکی از بازیکنان کلیدی‌ خود را از دست دادند.

میثم میرزایی بازیکن پست 5 مهرام در دیدار روز گذشته این تیم برابر هفت‌الماس در یک صحنه پس از پرش زیر سبد حریف از ناحیه زانو صدمه دید.

میرزایی نتوانست به بازی ادامه دهد و از زمین خارج شد. میرزایی امروز هم در تمرینات تیم‌اش شرکت نکرد به فیزیوتراپی پرداخت اما به گفته خودش برای بازی دوشنبه برابر مهرام مشکل ندارد.

اوشین ساهاکیان،‌ کاپیتان تیم مهرام هم در دیدار برابر پیمنا دچار مصدومیت شد. این بازیکن که در صحنه‌ای زیر سبد پمینا برای گرفتن توپ همراه سینا هادیزاده بازیکن تیم حریف حرکت می کرد، در برخورد با وی زمین خورد و سر اوشین هم در نهایت به پایه حلقه خورد.

شدت ضربه به حدی بود که مداوای کنار زمین برای اوشین کارساز نشد و وی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما پس از معاینات لازم مشخص شد، تنها مشکل اوشین کوفتگی گردن است. با وجود این حضور کاپیتان مهرام در دیدار حساس این تیم برابر پتروشیمی بندرامام قطعی نیست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز