خبرگزاری کار ایران

تاکید شریعتمداری بر کاهش نرخ بیکاری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۰۴

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تلاش‌های استاندار گیلان موجب کاهش نرخ بیکاری در این استان شده که ادامه این روند برای برطرف شدن کامل مشکلات حوزه اشتغال مردمان این دیار امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد شریعتمداری، امروز در جریان افتتاح مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در گیلان با اشاره به اینکه در خدمت مردم این استان بودن افتخاری برای دولت است، افزود: زحمات و تلاش استاندار گیلان در دوساله اخیر قابل تقدیر و ستودنی است.

وی، با ابراز امیدواری به اینکه سفر دولت به گیلان منشا رونق اقتصادی برای این استان باشد، افزود: در حوزه گردشگری نیز گیلان نیازمند همکاری و مساعدت است.

معاون اجرایی رئیس جمهور، منابع طبیعی و دریا را از توانمندی‌های گیلان برشمرد و خاطر نشان کرد: امید است با رعایت جنبه‌های زیست محیطی، صنعت گیلان گسترش یافته و اشتغالزایی شود.

وی، افزود: تلاش‌های استاندار گیلان موجب کاهش نرخ بیکاری در این استان شده که ادامه این روند برای برطرف شدن کامل مشکلات حوزه اشتغال مردمان این دیار امری ضروری است.

شریعتمداری با اشاره به سفر رئیس جمهور به گیلان اذعان کرد: این نخستین سفر سال جاری دولت به گیلان است که با حضور پرشور مردم تجلی می‌یابد.

وی به مذاکرات هسته‌ای ایران در لوزان سوئیس اشاره کرد و گفت: این مذاکرات توسط سرداران حوزه سیاست خارجی به موفقیتی ارزشمند رسیده است که دولت نیز به مانند مردم از این روند خوشحال است.

وی متذکر شد: امیدواریم در پایان به یک مذاکره «برد برد» دست یابیم که با برداشتن تمام تحریم‌ها توام باشد.

این مسئول با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دولتی پاسخگو است، اضافه کرد: دولت به دنبال عزتمندی ملت و توسعه دولت الکترونیک است.

وی بیان کرد: حضور مردم در رسیدگی به مشکلات خود و تلف شدن وقت آن‌ها روشی قدیمی و بسیار سخت بود که با وجود سامانه سامد ۱۱۱ این روش جایگزین روش نوینی شده است که راحتی مردم را به همراه دارد.

شریعتمداری با تصریح بر اینکه بنده به گیلان بدهکارم اظهار کرد: من مدیون مردم گیلان هستم و امید است قدمی موثری برای مردم این استان برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز