خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور:

مافیای قدرت و ثروت باید احساس ناامنی کنند

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۶۲۷

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به همدلی موجود باید به گونه‌ای اقدام کنیم که مافیای قدرت و ثروت در خصوص تجاوز به حقوق مردم، سوءاستفاده از موقعیت و دور زدن قانون احساس خطر و ناامنی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ احمد حکیمی‌پور در تذکر خود در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به آماده‌سازی پارک جنگلی یاس طی مدتی کوتاه گفت: اقدامی که صورت گرفت؛ نمونه‌ای از همدلی و هماهنگی است که باید در کشور الگو شود.

حکیمی‌پور افزود: با توجه به همدلی موجود باید به گونه‌ای اقدام کنیم که مافیای قدرت و ثروت در خصوص تجاوز به حقوق مردم، سوءاستفاده از موقعیت و دور زدن قانون احساس خطر و ناامنی کنند. و امیدوارم در سالی که خوب شروع شد و دستاوردهای خوبی داشتیم؛ بتوانیم به شیوه خوبی عمل کنیم.

در ادامه مجتبی شاکری با تبریک سال جاری و نامگذاری حکیمانه آن گفت: باید به ابعاد این نامگذاری توجه شود و اگر ظرفیت‌های پنهان آن را به درستی در نظر بگیریم، می‌توانیم کارهای بسیار بزرگی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه با درایت شهرداری تهران کار آماده‌سازی پارک جنگلی یاس عملیاتی شد، گفت: نباید در این نقطه متوقف شویم، چرا که کارهای بزرگی پیش‌رو است و باید سخنان ۱۷ اسفند مقام معظم رهبری و همچنین سخنان ایشان در سال گذشته در مورد سیما و منظر شهری را رعایت کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: ضروری است؛ برای بافت‌های فرسوده و مناطقی که در آن آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، بودجه‌ای در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز