خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره فرهنگی تفریحی «طنزستان» در شهر بهارستان

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۶۳۲

علاقمندان می‌توانند آثار خود را برای شرکت در جشنواره طنزستان در قالب شعر و تا تاریخ ۲۴ بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره طنزستان واقع در حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری بهارستان ارسال کنند.

سرپرست حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری بهارستان گفت: فراخوان جشنواره فرهنگی تفریحی «طنزستان» به منظور ایجاد فضا شادی و نشاط در شهر بهارستان اعلام شده است.

حمید اشرفی، درجمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی تفریحی «طنزستان» در شهر بهارستان اظهار داشت: این برنامه به منظور ایجاد فضای شادی و نشاط در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه «طنزستان» را رضا رفیع، هنرمند طنز پرداز ایران بر عهده دارد، ادامه داد: فرامرز ریحان صفت و دیگر طنز پردازان استان اصفهان نیز دراین برنامه قطعاتی را اجرا خواهند کرد.

سرپرست حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری بهارستان با بیان اینکه در حال حاضر فراخوان برنامه طنزستان اعلام عمومی شده است، افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب شعر و تا تاریخ ۲۴ بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره طنزستان واقع در حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری بهارستان ارسال کنند.

وی در خصوص موضوعات در نظر گرفته شده برای جشنواره طنزستان بهارستان نیز بیان داشت: حقوق شهروندی، حسن خلق، مشارکت مردمی، روابط اجتماعی، حفظ فضای سبز و پارک‌ها، حمل و نقل عمومی و ترافیک، پسماند، بازیافت و نظافت شهری، حفظ آثار باستانی و میراثفرهنگی، حفظ محیط زیست، مدیریت شهری، زیباسازی و مبلمان شهری و آتش نشانی و رعایت مسایل ایمنی از جمله موضوعات در نظر گرفته شده برای این جشنواره است.

که جشنواره طنزستان ساعت ۱۶ پنجشنبه، ۳۰ بهمن ماه، در سالن همایش‌‌های شهرداری بهارستان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز