خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز:

به دنبال کاهش ترافیک در تبریز هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۲۱

منابع مالی تنها بخشی از ضرورت‌های اجرایی پروژه است و بخش مهم دیگر، جابجایی تاسیسات زیربنایی است که با تعامل شهرداری با دستگاههای مختلف اجرایی، به خوبی پیش رفته است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با اجرای پرشتاب هفت تقاطع غیرهمسطح و همچنین اجرای پروژه‌های عمرانی مرتبط زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در برنامه سال آتی، در سال‌های آتی، شاهد تحول چشمگیر در ترافیک شهر تبریز خواهیم بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز سعید محدث، با اشاره به تاثیر پروژه‌های مربوط به تقاطع‌های غیرهمسطح، اظهار داشت: اجرای موفق و پرشتاب پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح سال ۹۳، نشان داد که در صورت هماهنگی دستگاه‌های مختلف اجرایی با مدیریت شهری، پروژه‌های عمرانی می‌تواند در کمترین مدت، تکمیل و افتتاح شوند.

وی تصریح کرد: منابع مالی تنها بخشی از ضرورت‌های اجرایی پروژه است و بخش مهم دیگر، جابجایی تاسیسات زیربنایی است که با تعامل شهرداری با دستگاههای مختلف اجرایی، به خوبی پیش رفته است.

محدثاضافه کرد: خوشبختانه همت ویژه شورای اسلامی شهر و تمهیدات خاص شهردار، موجب شده که پروژه‌های عمرانی، در عین برخورداری از شتاب عمرانی و شاخص‌های فنی، از نظر جنبه‌های طراحی و زیبایی نیز، روند متفاوتی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که در برنامه سال ۹۴، شهرداری تبریز با طراحی رینگ‌ها و تقاطع‌های مختلف، در صدد رفع گره‌های ترافیکی شهر بر آمده است، خاطرنشان کرد: مجموعه اقداماتی که در خصوص پروژه‌های عمرانی در برنامه سال جاری اجرا شده، در کنار برنامه سال آتی، نقش چشمگیری در کاهش مشکل ترافیک شهر تبریز خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز