خبرگزاری کار ایران

رئیس بهزیستی شهرستان طارم استان زنجان خبر داد:

دهیاری‌های طارم مناسب‌سازی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۰۶

ساختمان دهیاری‌های شهرستان طارم در حال حاضر مناسب سازی شده نیستند و جهت تردد آسان معلولین بزودی مناسب سازی خواهند شد.

رئیس بهزیستی شهرستان طارم، گفت: معلولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، جهت بررسی شرایط اشتغالزایی به فرماندار معرفی شد ند تا در مدت یک ماه برنامه‌ای در این زمینه طراحی شود.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط بهزیستی شهرستان طارم، رضا نوروزی، رئیس بهزیستی شهرستان طارم، امروز چهارشنبه(۲۴دی) با بیان این خبر، گفت: جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه(CBR) بهزیستی با حضور فرماندار برگزار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان طارم افزود: فرماندار، بخشدار و دهیاران عضو شورای CBR هستند و دهیاران در این زمینه آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به اشتغالزایی مددجویان به عنوان یکی از اهداف اجرای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه اظهار داشت: معلولین درطرح CBR بادریافت مساعدت‌های بلاعوض در طرح‌های خود اشتغالی و یا در کارگاه‌های کوچک تولیدی محلی و یا به‌صورت استاد شاگردی اشتغالزایی می‌شوند

این مقام مسئول ابراز داشت: معلولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، جهت بررسی شرایط اشتغال‌زایی به فرماندار معرفی شد ند تا در مدت یک ماه برنامه‌ای در این زمینه طراحی شود.

وی پیگیری مناسب سازی ساختمان دهیاری‌های طارم را از اهم مصوبات جلسه توانبخشی برشمرد وخاطر نشان کرد: معلولین باید بتوانند در اماکن عمومی، ادارات و مراکز آموزشی به راحتی تردد نمایند و از فرصت‌های برابر استفاده کنند.

گفتنی است مناسب سازی فضای داخل منازل مددجویان، ایجاد اشتغال محلی و توانمندسازی معلولان، آموزش معلول وخانواده، وتوزیع وسایل توانبخشی و ارجاع به مراکز درمانی از مهم‌ترین اهداف طرح CBRاست که با کمک فرمانداران، دهیاران، بخشداران و بهزیستی صورت می‌پذیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز