خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

پاکسازی نقاط آلوده در لرستان / ۶۹ نقطه مورد هدف پلیس قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۳۵

فرمانده انتظامی لرستان از پاکسازی ۶۹ نقطه آلوده استان لرستان در روز گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان از پاکسازی ۶۹ نقطه آلوده استان در روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سردار " محمد قنبری " گفت: روز گذشته در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۶۹ نقطه آلوده در سطح استان به طور همزمان مورد هدف پلیس قرار گرفت. در این عملیات ۶۱ نفر مجرم و متهم دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر و خودروهای سرقتی کشف و ضبط شد.

" قنبری " در ادامه اظهار داشت: در این عملیات ها که به طور همزمان در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، کوهدشت و دورود انجام گرفت با استفاده از نیروهای مجرب و آموزش دیده نسبت به پاکسازی نقاط آلوده هدف که اغلب خرده فروشان مواد مخدر و سارقان اموال مردم بودند با استفاده از اصل غافلگیری حمله و در نتیجه تعداد ۶۱ نفر مجرم و متهم دستگیر و حدود هفت کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، شیشه، انواع قرص های روان گردان و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آنان کشف شد.

این مقام انتظامی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم شریف لرستان با پلیس، به سوداگران مرگ، مجرمان و سارقان هشدار داد که پلیس حلقه را روز به روز بر آنان تنگ تر و آرامش را از آنان سلب خواهد کرد.

توقیف ۷۱ وسیله نقلیه متخلف در دلفان

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان لرستان از توقیف ۷۱ دستگاه انواع وسایل نقلیه متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " علی نجات کرمی " در بیان این خبر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی طی هفته گذشته در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به توقیف ۵۷ دستگاه موتورسیکلت مزاحم و فاقد پلاک و ۱۴خودرو متخلف و دستگیری ۳۴ نفر معتاد و مظنون در دلفان شدند.

وی گفت: در این مدت ۱۲ نفر سارق دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر و کالای قاچاق نیز کشف شد.


محموله پتو ۲۵۵ میلیونی قاچاق در پلدختر توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر لرستان از کشف ۱۷۷ تخته پتو قاچاق به ارزش ۲۵۵ میلیون ریال در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ " رضاداودی " در این باره گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد این فرماندهی در محور پلدختر - رومشکان دو دستگاه پژو ۴۰۵ توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از دو خودرو ۱۷۷تخته پتو خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی که از بنادر جنوبی به کوهدشت بارگیری شده بودند کشف و ضبط شد.

" داودی " ارزش پتو های مکشوفه را ۲۵۵ میلیون ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجعقضایی شدند.

سارقان کابل برق چاه های کشاورزی در رومشکان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی رومشکان لرستان از دستگیری دو سارق کابل برق چاه های کشاورزی در این شهرستان کردند.

سرهنگ " سپهوند " گفت: در پی چندین فقره سرقت کابل برق چاه های کشاورزی در رومشکان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان در طول شب و زمانی که کشاورزان در مزارع حضور ندارند، اقدام به سرقت کابل برق و وسایل کشاورزی آنان می کنند.

" سپهوند " تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته دو سارق در رومشکان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازجویی به عمل آمده متهمان به ۴ فقره سرقت کابل برق و تجهیزات چاه های کشاورزی اعتراف کرده و ۳۹۳ متر کابل برق مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

۸۷هزار نخ سیگار قاچاق در پژو

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان لرستان از کشف ۸۷ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سرهنگ " قدرت الله دالوند " در تشریح این خبر گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر انتقال کالای قاچاق دخانی از غرب کشور به استان های جنوبی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان در محور خروجی خرم آباد از سمت جنوب مستقر و یک دستگاه سواری پژو راتوقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از پژو ۸۷ هزار نخ انواع سیگارخارجی قاچاق بدون مجوز گمرکی کشف و ضبط شد.

" دالوند " ارزش ریالی سیگارهای مکشوفه را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: با توقیف یک دستگاه خودرو دیگر که نقش اسکورت را داشت در این رابطه دو نفر نیز دستگیر شدند.

دستگیری سارق احشام در ازنا

فرمانده انتظامی ازنا لرستان از دستگیری یک سارق و کشف ۳۹ راس گوسفند مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " جودکی " دراین رابطه گفت: در پی یک فقره سرقت احشام در دورود، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تحقیقات گسترده افرادی را که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت احشام می کردند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه یک نفر از آنان را دستگیر کردند.

" جودکی " تصریح کرد: سارق در بازجویی های اولیه به یک فقره سرقت احشام اعتراف کرد و ۳۹ راس گوسفند مسروقه از وی کشف و تلاش جهت دستگیری سایر همدستان وی ادامه دارد.

خرید با چک پول های تقلبی

فرمانده انتظامی دورود لرستان از دستگیری ۴ جاعل و کشف بیش از ۳۰ قطعه چک پول تقلبی¬ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " هدایت اله حسنوند " در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی کاسب سالخورده مبنی بر اینکه افرادی پس از خرید اقلام و لوازم مورد نیاز، ایران چک¬های تقلبی به آنان داد ه اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی چهار نفر متخلف شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

" حسنوند " تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان بیش از ۳۰ قطعه ایران چک یک هزار ریالی و ۵۰۰ هزار ریالی تقلبی کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: جاعلان در بازجویی های به عمل آمده اعتراف کردند، افراد سالخورده را طعمه قرار داده و همچنین با رفتن به روستاهای اطراف اقدام به خرید دام با اسکناس¬های تقلبی می کردند.

وی گفت: از چهار جاعل دستگیر شده تا کنون ۱۵۰ میلیون ریال چک پول تقلبی کشف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز