خبرگزاری کار ایران

با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر؛

تصمیم استانداری قزوین در پروژه پارکینگ سعدالسلطنه فصل الخطاب است

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۶۱

بنا بر تصمیم قاطع شورای اسلامی شهر قزوین، شهرداری در راستای بودجه مصوب ۹۳ پیگیری های جدی خود را درخصوص اجرای پروژه پارکینگ سعدالسلطنه از طریق مسئولان استان و سازمان میراثفرهنگی کشور به عمل آورده است.

بنابر تصمیم شورای اسلامی شهر قزوین، شهرداری قزوین در راستای بودجه مصوب ۹۳ پیگیری های جدی خود را درخصوص اجرای پروژه پارکینگ سعدالسلطنه از طریق مسئولان استان و سازمان میراثفرهنگی کشور به عمل آورده و نهایتا با صلاح و مصلحتی که استاندار تشخیص می دهند، در این باره اقدام می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، عباس ظاهری، رئیس شورای شهر در جلسه صبح امروز، این شورا که با حضور تمامی اعضاء و شهردار قزوین در تالار مردمی برگزار شد با اشاره تصمیم اعضای شورای شهر در تصمیم گیری نهایی برای پروژه پارکینگ سعدالسلطنه، گفت: به طور حتم هر تصمیمی که استاندار قزوین در رابطه با این پروژه بگیرند همه دستگاه ها باید پیرو آن باشند.


ظاهری ادامه داد: بی شک تصمیم شورا صرفه و صلاح شهرمان را با هدف پرهیز از جنجال و حل قانونی و منطقی پروژه پارکینگ سعدالسلطنه درپی خواهد داشت.


وی نظر استاندار را - هرچه که باشد - قاطع در پایان دادن به جنجال های براه افتاده دانست و ادامه داد: این پروژه از مصوبات شورای شهر بوده و در بودجه سال ۹۳ اعتبار ساخت آن مشخص شده است.


رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: ولی با توجه به نیاز منطقه به وجود پارکینگ و توجیه منطقی که کارشناسان شهر از عدم صدمه این پروژه به بافت تاریخی منطقه مذکور دارند، تمامی این هشت میلیارد در یک نقطه هزینه شد.


وی در ادامه ضمن قدردانی از مجموعه شورا و شهرداری برای انجام مصاحبه های منطقی، واقعی و ژورنالیستی در هفته های اخیر و انعکاس آنها در رسانه ها، ادامه داد: پیشرفت واقعی شهر، هدف همه ی مسئولان و دستگاه‌هاست و شورا و شهرداری از ابتدا این مهم را دنبال می کرده، کما اینکه خدمات و پروژه های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی اجرا شده در بافت تاریخی و جدید قزوین گویای این واقعیت غیر قابل انکار است.


شهردار قزوین نیز در این جلسه به تصمیم تمامی اعضای شورای اسلامی شهرمان احترام گذاشت و آنرا بسیار منطقی و مطابق با صرفه و صلاح شهر برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز