خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر مطرح شد؛

نظارت مجلس بر انتخابات شورایاری‌ها قانونی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۰۸

نظارت بر انتخابات قطعا باید بر عهده شورای شهر تهران باشد / از استاندار تهران و دست‌اندرکاران وزارت کشور تقاضا داریم؛ این انتخابات را به دست گیرند.

عضو شورای شهر تهران گفت: نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر انتخابات شورایاری‌ها قانونی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا انصاری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به انتخابات شورایاری‌ها گفت: از اینکه در انتخابات شورایاری‌ها اصلاحیه‌های لازم انجام شد، تشکر می‌کنم و تاکید می‌کنم که نظارت بر انتخابات قطعا باید بر عهده شورای شهر تهران باشد.

وی ادامه داد: از استاندار تهران و دست اندرکاران وزارت کشور تقاضا داریم؛ این انتخابات را به دست گیرند. همچنین تاکید می‌کنم نظارت بر انتخابات از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانونی نیست.

همچنین محمدحقانی دیگر عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تعدادی از کارگران و رانندگان بازنشسته شرکت واحد به شورای شهر آمده‌اند، گفت: سعی در رفع و رجوع مشکل این گروه کردم و در همین راستا از مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی دعوت کردم که روز یکشنبه دیداری داشته باشیم که متاسفانه ایشان به این جلسه نیامدند.

وی ادامه داد: اتوبوسرانی سازمانی کارگری و با عظمت است و نباید کاری کنیم که کار به رسانه‌های خارجی کشیده شود و وظیفه ما و مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی این است که مشکلات رانندگان و کارگران این سازمان را حل و فصل کنیم.

وی تاکید کرد: استدعا دارم؛ مسئولین مربوطه به درخواست‌ها و و شکایات رانندگان شرکت واحد توجه کنند.

چمران در پاسخ به اظهارات انصاری گفت: روز یکشنبه آینده بعد از جلسه شورا در استانداری تهران جلسه‌ای خواهیم داشت.

اسماعیل دوستی دیگر عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه قریب به ۲۰ ماه است، در کنار هم در شورای شهر کار می‌کنیم و ویترین قابل قبولی در میان مردم ارائه داده‌ایم، گفت: اعتقاد دارم؛ الگوی خوبی در شورای شهر تهران ارائه شده و همچنین تعامل خوبی هم با شهرداری داریم.

وی ادامه داد: اخیرا یکی از همکاران ما علیه همکار دیگری شکایت کرده است که این برازنده شورای شهر نیست و از آقای چمران به عنوان بزرگتر و ریش‌سفید خواهش می‌کنیم در این موضوع مداخله کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز