خبرگزاری کار ایران

«خانه درختی سحرآمیز»؛ آشنایی بچه‌ها با رسوم ملل

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۴۴۰

مجموعه کتاب‌های «خانه درختی سحرآمیز» کودکان و نوجوانان را با فرهنگ، آداب و رسوم ملل مختلف آشنا می‌کند.

این نردبان را بالا بیایید و حوادثو ماجراهای خانه درختی را دنبال کنید. «خانه درختی سحر آمیز» مجموعه‌ای است علمی - تخیلی، نوشته «مری پوپ آبزن» که کودکان و نوجوانان را با تاریخ، جغرافیا، فرهنگ، آداب و رسوم ملل مختلف آشنا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ نشر نخستین برای اولین بار در ایران ۲۸ جلد از سری اول مجموعه خانه درختی سحرآمیز را «مأموریت‌های مورگن، کتابدار شاه آرتور» با برگردان «هوری عدل طباطبایی» منتشر کرده است.

سری جدید این مجموعه از شماره ۲۹ به عنوان سفر به سرزمین جادویی آرتور شاه با مأموریت‌های هیجان‌انگیز از طرف مرلین به جک و آنی منشر شده است. در این مجموعه جک و آنی برای پیداکردن پاتیل(ظرف) آب خاطره‌ها و تصورها؛ به دنیای سحر و جادو و خیال سفر کردند.

در دومین کتاب مأموریت مرلین(قصر تخسیر شده در شب هالوین) جک و آنی به همراه دوست‌شان تدی به قصر اسرارآمیزی سفر کردند و با یافتن الماس سرنوشت، آینده کملوت را نجات دادند.

سومین کتاب از این مجموعه(تابستان افعی دریایی) نام دارد. در این کتاب مرلین ساحر جک و آنی را همراه با خانه درختی به سرزمین‌های اسطوره‌ای و افسانه‌ای می‌فرستد و آن‌ها به ساحل دریای افسون شده‌ای می‌روند و همراه تدی و دختری به نام «کتلین» شمشیر نورانی پنهان شده را پیدا می‌کنند.

در چهارمین کتاب این مجموعه به نام(زمستان جادوگر یخ) جک آنی و کتلین با یکدیگر به سرزمینی سرد سفر می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز