خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

ارائه وام ۱۵ میلیونی مسکن روستایی از امروز در تمام بانک‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۹۱۴

نرخ کارمزد تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی مسکن روستایی ۵ درصد در نظر گرفته شده است و اقساط آن هم چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در ماه است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ارائه تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن روستایی خبر داد و گفت: متقاضیان دریافت وام مسکن روستایی می توانند از امروز برای اخذ وام ۱۵ میلیون تومانی به بانک های عامل مراجعه کنند.

احمد شاملو در گفت‌وگو با ایلنا ادامه داد: تمام بانک‌ها وام ساخت مسکن روستایی را ارائه می دهند اما بانک صادرات از امروز شروع به پذیرش متقاضیان می کند.

وی با اشاره به شرایط پذیرش متقاضیان نیز گفت: مهمترین شرط قبول متقاضیان برای پرداخت وام ۱۵ میلیون تومانی سکونت در روستا است اما شرایط و ضوابط دیگری هم دارد.

شاملو با اشاره به نرخ سود این و ام و مبلغ اقساط آن، تاکید کرد: نرخ کارمزد تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی مسکن روستایی ۵ درصد در نظر گرفته شده است و اقساط آن هم چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در ماه است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: طبق مذاکراتی که با دولت داشتیم یارانه این تسهیلات را دولت می پردازد و میزان آن مابه التفاوت سودی است که سیستم بانکی به طور معمول اخذ می کند.

وی درباره سهمیه این تسهیلات اظهار کرد: ‌ ساخت ۲۰۰ هزار مسکن روستایی سهمیه سال ۹۳ است و به همین میزان هم در سال جاری به متقاضیان تسهیلات بانکی داده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز