خبرگزاری کار ایران

/ نمایشگاه مطبوعات - غرفه ایلنا /

موافق تفکیک جنسیتی نیستیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۱۴۷

دین اسلام هم این گونه جداسازی را نمی پذیرد.

سردار مرتضی طلایی در بازدیدی که از غرفه خبرگزاری ایلنا در بیستمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها داشت ضمن بیان این مطلب که به هیچ وجه موافق جداسازی زنان از مردان و تفکیک جنسیتی نیست به این نکته اشاره کرد: که دین اسلام هم این گونه جداسازی را نمی پذیرد.

عضو شورای شهر تهران صحبت های خود اخیر خود پیرامون تفکیک جنسیتی را که نشانگر مواضع تند او برای جدا سازی زنان و مردان بود از سوی رسانه ها تکذیب کرد وبه این نکته اشاره کرد که رسالت رسانه ها آگاهی رسانی بدون عیب و نقص و تحریف نشده به مردم است.

سردار طلایی همچنین راجع به وضعیت زنان سرپرست خانوار یا بی سرپرست گفت: ما برای همه زنان ارزش و احترام قائلیم و همواره سعی می کنیم با اصلاح مناسبات اجتماعی در جهت ارتقای فرهنگ و حقوق شهروندی قدم برداریم.

سردار طلایی به موارد اسید پاشی که در اصفهان اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت: در کشوری مانند انگلستان براساس آمار سال گذشته ۱۴۰ مورد اسید پاشی وجود داشته درصورتی که این موارد به هیچ وجه مورد توجه قرار نگرفته و رسانه ای نشده اند.

وی به این نکته تاکید کرد: باید تلاش کنیم راهکاری صحیح و منطقی برای حل این مشکل ارائه دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز