خبرگزاری کار ایران

آغاز دهمین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان از ۲۰مهر

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۵۲

در مجموع چهار هزار و ۲۰۰ نفر از دانشگاهیان از هشتم آبان تا دهم دی ماه سالجاری(مصادف با ماه‌های محرم و صفر) به عتبات اعزام خواهند شد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت نام اینترنتی عتبات دانشگاهیان از روز یکشنبه(۲۰ مهرماه) در سایت لبیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدرضا فقیهی» با اشاره به آغاز دهمین دوره ثبت نام عتبات دانشگاهیان افزود: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از ۲۰ تا ۲۶ مهرماه می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانیwww. labbayk. irنسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: در مجموع چهار هزار و ۲۰۰ نفر از دانشگاهیان از هشتم آبان تا دهم دی ماه سالجاری(مصادف با ماه‌های محرم و صفر) به عتبات اعزام خواهند شد.

به گفته وی بعد از اتمام زمان ثبت نام، مراسم قرعه کشی ۲۹ مهر ماه انجام می‌شود و نتایج آن نیز در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

فقیهی خاطر نشان کرد: هزینه سفر به صورت هوایی حدود ۱۲ میلیون ریال و زمینی نیز حدود ۹ میلیون ریال است، البته هزینه‌ها با توجه به دوری و نزدیکی به مرز در شهرستان‌های مختلف متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: دانشگاهیان اعم از پسران، دختران مجرد با یکی از محارم، زوج‌های دانشجو، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند همراه با اعضای خانواده‌شان(حداکثر ۴ نفر) برای عتبات ثبت نام کنند.

به گفته رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، همچنین کسانی که دوره‌های قبل در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کرده یا اعزام شده‌اند نیز می‌توانند در این دوره ثبت نام و اعزام شوند زیرا محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

فقیهی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته میان ستاد و بانک تجارت به زائرین عتبات دانشگاهیان ۱۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه عتبات اعطا خواهد شد که این وام فقط به زائر اصلی و همسر تعلق خواهد گرفت.

زائرین عمره گزار ۹۳ هم که قبلا جهت اعزام با مدیر کاروان خود هماهنگ کرده بودند نیز باید با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام اینترنتی عتبات اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز