خبرگزاری کار ایران

آخرین نمایش‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان امروز اجرا می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۰۲

امروز یکشنبه، ۲۰ مهرماه، آخرین نمایش‌های بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان اجرا می‌شوند.

در آخرین روز جشنواره، ۱۲ نمایش و ۲ کارگاه در تالارهای همدان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان، کارگاه «سایه خیال» با موضوع استفاده از قصه در تئا‌تر سایه با تدریس ژان لوک پنسو و کارگاه «کاربرد خلاقانه فانتزی در انگاره‌های کهن» با تدریس دکتر عطاالله کوپال به ترتیب از ساعت ۹ تا ۱۵ و ۹ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

مجتمع بوعلی سینا در سالن اصلی در سه سانس ۱۰ و ۳۰،۱۶و ۱۸ و در پلاتو در سانس‌های ۱۰ و ۳۰،۱۶و ۱۸ به ترتیب میزبان اجرای نمایش «افسانه ماه و خورشید» به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان و «استخوان ماهی جادویی» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی احسان مجیدی خواهد بود.

«من و حسن کچل» به کارگردانی علیرضا دری ساعت ۱۰و ۳۰،۱۶و ۱۸ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و «یک بشقاب ناکارونی پیچی» به کارگردانی سیدجواد رحیم‌زاده در سانس‌های ۱۰:۳۰، ۱۶ و ۱۸ در پلاتو تئا‌تر شهر بر روی صحنه خواهند رفت.

«کارایش»(ویژه خردسالان) به کارگردانی مهدی پتکی ساعت ۹و ۳۰،۱۰و۳۰ و ۱۱و ۳۰ در آمفی تئا‌تر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و «خوک‌ها»(تئا‌تر دانش‌آموزی) با مربیگری ابوالفضل بی‌شمار از یزد ساعت ۱۰و ۳۰ و ۱۶ در کانون مهدیه اجرا خواهند شد.

در بخش نمایش‌های خیابانی هم «دلقک‌ها» به کارگردانی امیرحسین شفیعی ساعت ۱۱ و «وقتی که زال کوچک بود» به کارگردانی حامد ترابی از همدان ساعت ۱۷ در محوطه تالار فجر و همینطور «زال نامه» به کارگردانی فریبا دلیری ساعت ۱۱ و «راهنمایی خرانه» به کارگردانی مسعود مهرابی ساعت ۱۷ در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا خواهد شد.

نمایش «کنترل + خشم = خشم» به کارگردانی مسلم نوری ساعت ۱۱ و نمایش «خطوط سفید» به کارگردانی محمدرضا جعفری ساعت ۱۷ در محوطه مجتمع بوعلی اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز