خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استان گلستان:

در همه امور، نیاز به استانداردسازی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۷۵

همه امور زندگی اجتماعی و فردی نیازمند استاندارد سازی است و تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات نیز باید کار صحیح به شیوه صحیح و استاندارد را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان در همایش گرامیداشت روز جهانی استاندارد با ذکر این مطلب که استانداردهای مصرف ما در ایران با معیارهای جهانی فاصله بسیار زیادی دارد، بیان داشت: ما در زمینه مصرف، استاندارد‌ها را رعایت نمی‌کنیم.

به گزارش ایلنا از گرگان، عباس نیاوند همچنین حیطه مدیریت را حیطه‌ای لازم الاجرا برای استاندارد دانست و گفت: برخی از مدیران موفق و برخی موثرند و برخی نه حائز اثر مثبت و نه حائز نام نیکی هستند.

وی تصریح کرد: مدیریت حیطه‌ای است که باید استانداردهای لازم برای آن تعیین و تدوین شود و مدیران پس از گذراندن این استاندارد‌ها و پس دادن آزمون مربوطه، مدیریت یک سیستم را عهده دار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان موفقیت یک مجموعه را مرهون مدیران جسور و کار‌شناسان فکور دانست و گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب تنها کار را درست انجام دادن ملاک نیست بلکه کارِ درست و نیک و صالح انجام دادن حائز اهمیت بیشتری است.

نیاوند در جمع فعالان عرصه تولید و صنعت، همه امور زندگی اجتماعی و فردی را نیازمند استاندارد سازی دانست و از تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات نیز خواستار انجام کار صحیح به شیوه صحیح و استاندارد شد.

در این همایش معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان، مشاور ریاست سازمان ملی استاندارد ایران و مسئول نظارت عالیه بر آزمایشگاه‌های همکار، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران واحدهای تولیدی، مدیران کنترل کیفیت و سایر فعالان حوزه استاندارد و تولید حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز