خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان؛

۶۵۰ طرح اقتصادی لرستان برای استفاده از تسهیلات مصوب دولت معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۲۱

در جریان سفر رییس جمهوری به لرستان یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای اقتصادی استان تصویب شده که در این راستا ۶۵۰ طرح بررسی و برای دریافت این تسهیلات به بانک مرکزی معرفی می‌شود.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: ۶۵۰ طرح اقتصادی لرستان برای استفاده از تسهیلات مصوب دولت معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان گفت: در جریان سفر رییس جمهوری به لرستان یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای واحدهای اقتصادی استان تصویب شده که در این راستا ۶۵۰ طرح بررسی و برای دریافت این تسهیلات به بانک مرکزی معرفی می‌شود.

قدرت الله ولدی افزود: این سهم تسهیلات این میزان طرح از محل مصوبه دولت، یکهزار و۳۰۰ میلیارد تومان بوده که توسط بانک مرکزی پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: از این تعداد طرح، ۵۳۵ طرح تسهیلات سرمایه در گردش و ۱۱۵ طرح تسهیلات تکمیلی دریافت خواهند کرد و زمان تعیین شده برای بهره برداری از این طرح‌ها طی سالهای ۹۳ و ۹۴ است.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر ۶۵۰ طرح بررسی شده، ۴۴ طرح دیگر نیز بررسی و کار‌شناسی شده تا در صورت رد هریک از طرح‌ها توسط بانک، طرح جایگزین، بدون وقفه به بانک معرفی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز