خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری لرستان؛

دوچرخه‌سواران بروجردی توانایی حضور در میادین بین‌المللی و کسب مدال را دارند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۹۰

دوچرخه سواران بروجردی قابلیت و توانایی حضور در میادین بین‌المللی و کسب مدال در این رقابت‌ها را دارند، بنابراین باید توجه ویژه‎ای به آنها معطوف شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان لرستان گفت: دوچرخه سواران بروجردی، قابلیت و توانایی حضور در میادین بین‌المللی و کسب مدال در این رقابت‌ها را دارند، بنابراین باید توجه ویژه‎ای به آن‌ها معطوف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بروجرد، بابک فرزاد در آیین تجلیل از دارنده مدال نقره مسابقات دوچرخه سواری رقابت‎های آسیایی کره جنوبی بیان کرد: ورزشکاران و مدال‌آوران زیادی در رشته دوچرخه سواری در شهرستان بروجرد فعالیت می‌‎کنند که نبود تیم باشگاهی موجب جذب آن‌ها در تیم‎های دیگر استان‎های کشور و رکاب زدن برای آن‌ها شده است.

وی ادامه داد: همچنین این ورزشکاران از امکانات لازم برای تمرین و آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‎های مختلف برخوردار نبوده و رفع مشکلات آن‌ها نیازمند عزم جدی و حمایت مسئولان شهرستانی و استانی است.

این مسئول خاطر نشان کرد: این در حالی است که در صورت رفع برخی کاستی‎های موجود، این ورزشکاران در رقابت‎های ملی برای ورزش بروجرد و لرستان افتخارآفرینی کرده و نام بروجرد را در میان تیم‌های مهم و مطرح کشور نظیر پتروشیمی تبریز، پیشگامان، سپاهان اصفهان و غیره ثبت می‌‎کنند.

فرزاد تصریح کرد: هم اکنون ورزشکاران زیادی از این شهرستان در رده‎های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در قالب تیم‎های مختلف در میادین کشوری حضور یافته و عناوین بزرگی را به دست آورده‎اند.

وی تصریح کرد: دوچرخه سواران بروجردی قابلیت و توانایی حضور در میادین بین‌المللی و کسب مدال در این رقابت‌ها را دارند، بنابراین باید توجه ویژه‎ای به آن‌ها معطوف شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان لرستان گفت: بی‌شک با حمایت و پشتوانه مسئولان استانی و شهرستانی، دوچرخه سواران بروجردی در رقابت‎های آسیایی و جهانی حضوری پر رنگ و موثر داشته و نام ایران اسلامی را بر بلندای بلند‌ترین قله‎های افتخار جاودانه می‌‎کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز