خبرگزاری کار ایران

ثروتی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

دولت اموال خود را از مسئولان سابق پس بگیرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۵۴۶

این اموال شامل خودرو، ملک و هرگونه اموال دیگری می‌شود که هیچ یک از مسئولان حق نگهداری این اموال را ندارند و باید آن را به مسئولان جدید دولتی تحویل دهند.

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی می‌گوید که مسئولان دولت جدید باید اموال خود را از مسئولان دولت سابق پس بگیرند چرا که این کار کاملا برخلاف قانون و ممنوع است.

موسی الرضا ثروتی در گفت‌و‌گو با خبرگار ایلنا در ارتباط با اموال دولتی باقی مانده در دست مسئلان دولت سابق گفت: به هر حال‌ای کار مننوع است و آن چیزی که دولت در زمان مسئولیت خودش در اختیار داشته الان مجوز قانونی برای داشتن این اموال را ندارد و من اطلاع ندارم که این اموال را در اختیار دارند یا ندارند و کسی هم نسبت به این موضوع اعتراض جدی نداشته است.

نماینده بجنورد در مجلس در پاسخ به این سوال که اما مسئولان دولت سابق اعتراضات جدی نسبت به این موضوع داشته‌اند، یادآور شد: اصولا هرگونه اموال از دولت قدیم مربوط به دولت جدید است و هر فردی که از دولت خارج شود حق داشتن آن اموال را ندارد. این اموال شامل خودرو، ملک و هرگونه اموال دیگری می‌شود که هیچ یک از مسئولان حق نگهداری این اموال را ندارند و باید آن را به مسئولان جدید دولتی تحویل دهند.

این نماینده مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: البته دولت خود باید پیگیر این مسئله باشد و اموالی که از مسئولان دولت سابق هنوز به دولت جدید تحویل داده نشده است را پس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز