خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد انزلی خبر داد:

برگزاری دوره‌های دانش افزایی کارکنان سازمان منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۴۰۹

دوره های آموزشی این سازمان با همکاری معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه گیلان، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران و موسسات علمی - پژوهشی برتر کشور برگزار شده است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی از برگزاری ۲۸۰ ساعت دوره دانش افزایی حین خدمت برای کارکنان این سازمان از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا از انزلی، مهدی پارسایی با اعلام این خبر اظهار کرد: دوره‌های آموزشی نرم افزارهای اینترنتی، آشنایی با قوانین مبارزه با پولشویی، ارزیابی خودرو، امکان سنجی پروژه‌های سرمایه گذاری، ارزیابی کار و زمان، برنامه ریزی و توسعه جهانگردی با تأکید بر جذب توریست، آشنایی با طرح طبقه بندی مشاغل و اصلاحات بعدی آن، تفکر راهبردی و دوره آموزشی از طراحی تا چاپ به مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف سازمان آموزش داده شد.

وی ارتقای سطح دانش فنی، تخصصی کارکنان سازمان منطقه آزاد انزلی در زمینه‌های مرتبط با مسوولیتهای شغلی و آشنایی با نحوه بهره گیری از ابزار و فناوریهای روزآمد را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی اعلام و اضافه کرد: علاوه بر این به منظور بالابردن سطح دانش زبان خارجی و ارتباط موثر‌تر با سرمایه گذاران خارجی ۴۲ ساعت دوره آموزشی زبان انگلیسی برای ۷۵ نفر از کارکنان سازمان در سه ماهه دوم امسال برگزار شد.

وی اضافه کرد: دوره‌های آموزشی برگزار شده از سوی این سازمان با همکاری معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی دانشگاه گیلان، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران و موسسات علمی - پژوهشی بر‌تر کشور برگزار شده است.

منطقه آزاد انزلی از مناطق آزاد هفت گانه ایران و تنها منطقه آزاد حاشیه دریای خزر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز