خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین در ششمین نشست احزاب سیاسی:

هیچ یک از احزاب کشور از چارچوب نظام خارج نیستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۸۲

احزاب سیاسی استان باید ظرفیت انتقادپذیری خود را بالا ببرند و نخبگان سیاسی طرح و برنامه خود را برای حل مشکلات استان و کشور ارائه کنند.

استاندار قزوین گفت: احزاب سیاسی استان باید ظرفیت انتقادپذیری خود را بالا ببرند و نخبگان سیاسی طرح و برنامه خود را برای حل مشکلات استان و کشور ارائه کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، ششمین جلسه هم اندیشی احزاب، گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی استان قزوین با حضور مرتضی روزبه استاندار، ایوب رحیمی معاون سیاسی استانداری و نمایندگان تشکل‌ها چهارشنبه شب در سالن جلسات استانداری تشکیل شد.

مرتضی روزبه در این نشست گفت: در این جلسات باید به یکدیگر فرصت دهیم تا مسائل مطرح شود و ظرفیت پذیرش انتقاد را هم در خود بالا ببریم.

وی افزود: هیچکدام از احزاب داخل کشور از چارچوب‌های تعیین شده نظام خارج نیستند و اینکه بخواهیم کسی را متهم به مسائلی کنیم اخلاقی نیست.

استاندار قزوین بیان کرد: باور داریم مجموعه احزاب و عناصر سیاسی داخل نظام با همه گرایش‌ها روی اصول نظام حرفی ندارند هر چند تعابیر و برداشت آن‌ها ممکن است در برخی امور متفاوت باشد اما نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که دشمن از مواضع ما سوء استفاده کند و شاد باشد.

وی یادآورشد: دقت کنیم در زمین دشمن بازی نکنیم و اجازه ندهیم انسجام و وحدت ما را خدشه دار کنند زیرا گاهی از بی‌خبری یا ناآگاهی و احساسات برخی استفاده کرده و اهداف خود را پیاده می‌کنند لذا کسانی که حرف دشمن را بزنند مطمئنا از احزاب نیستند.

استاندار تصریح کرد: باید روی مبانی و اصول نظام در جلسات احزاب سیاسی بحثو گفتگو شود لذا از کسانی که در هر جلسه گزارش یا صحبتی ارائه می‌کنند انتظار داریم با تحلیل محتوی گزارش‌های تحقیقی و کاربردی ارائه کنند.


نخبگان سیاسی در حل مشکلات کمک کنند

روزبه اظهارداشت: هم در استان و هم در کشور مشکلات زیادی داریم مانند بحران آب که کمترین انتظار ما از نخبگان سیاسی آن است که دیدگاه‌های خود را برای حل این مشکلات اساسی مردم مطرح کنند و در رفع موانع مشارکت جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: باید گفتگو با یکدیگر را تمرین کنیم و ظرفیت انتقاد پذیری خود را بالا ببریم و به جای طرح مسائلی که هیچ سودی برای مردم ندارد به فکر حل مشکلات جامعه باشیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: نباید نخبگان استان که در احزاب سیاسی هستند از کنار مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بی‌تفاوت عبور کنند.

در این جلسه محمد حسن شفیعی‌ها دبیر حزب موتلفه گزارشی از آسیب‌شناسی احزاب و رویدادهای سالهای گذشته ارائه کرد.

در پایان نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی دیدگاههای خود را در خصوص موضوعات مختلف مطرح کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز