خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

روزبهانی به مدال برنز قناعت کرد / اولین مدال بوکس برای کاروان ایران

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۷۲

روزبهانی در مرحله یک چهارم بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن هم به این حریف قزاقستانی باخت و حذف شد. وی مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در اردن را دارد و در این وزن در مکان پنجم قرار دارد.

بوکسور وزن ۸۱ - کیلوگرم ایران با شکست برابر نماینده قزاقستان به مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون بسنده کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های بوکس هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون در مرحله نیمه نهایی وزن ۸۱ - کیلوگرم احسان روزبهانی مقابل عادل بک نیازیمبتف از قزاقستان در پیکاری نزدیک شکست خورد.

در راند اول حریف قزاق بهتر کار کرد و پیروز شد اما احسان در راند دوم جبران کرد و پیش افتاد و کار به راند سوم کشیده شد و احسان در راند پایانی باخت تا برای سومین بار به این بوکسور باخته باشد.

نماینده قزاقستان مدال نقره بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، دو مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۱ باکو و ۲۰۱۴ قزاقستان را در کارنامه دارد و نفر اول رنکینگ جهانی در این وزن است.

روزبهانی در مرحله یک چهارم بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن هم به این حریف قزاقستانی باخت و حذف شد. وی مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا در اردن را دارد و در این وزن در مکان پنجم قرار دارد.

در ادامه رقابت های بوکس امروز(پنج شنبه) ایران دو نماینده دارد که طبق برنامه در وزن ۹۱ - کیلوگرم علی مظاهری با نماینده اردن و ۹۱ + کیلوگرم جاسم دلاوری با نماینده ازبکستان روبه رو می شوند.

مدال احسان روزبهانی پانزدهمین مدال برنز کاروان کشورمان محسوب می شود.

اسامی مدال‌آوران ایران تا روز دوازدهم

مدال طلا: نجمه خدمتی(تیراندازی)، محسن محمدسیفی(ووشو)، محسن شادی(روئینگ - قایقرانی) محمد دانشور(کایرین دوچرخه‌ سواری)، بهدادسلیمی(وزنه‌برداری)، اسماعیل عبادی(کامپوند - تیروکمان)، رضا یزدانی(وزن۹۷کیلوگرم‌کشتی‌آزاد)، مسعوداسماعیل‌ پور(وزن ۶۱کیلوگرم‌کشتی‌آزاد)، میثم مصطفی جوکار(وزن ۸۶کیلوگرم‌کشتی‌آزاد)، پرویز هادی(وزن۱۲۵کیلوگرم‌کشتی‌آزاد)، احسان حدادی(پرتاب‌دیسک - دوومیدانی)، مسعود حجی‌زواره(تکواندو)، حبیب‌الله اخلاقی(کشتی‌فرنگی)، مهدی علیاری(کشتی‌فرنگی)، مهدی خدابخشی(تکواندو وزن۸۰ - کیلوگرم)

مدال نقره: نرجس امام قلی‌نژاد(تیراندازی)، الهه منصوریان(ووشو)، تیم تیراندازی تفنگ‌بادی ۱۰متر بانوان، حمیدرضا لادور(ووشو)، تیم ملی شمشیربازی اسلحه‌سابر، کیانوش رستمی(وزنه‌برداری) لیلارجبی(پرتاب‌وزنه - دوومیدانی)، آروین معظمی‌ گودرزی(دوچرخه‌سواری استقامت‌جاده)، احمدرضا طالبیان(۱۰۰۰ متر کایاک یک‌نفره - قایقرانی)، سعید فضل‌الله و علی آقامیرزایی(۱۰۰۰ متر کایاک دو نفره - قایقرانی)، عزت‌الله اکبری(کشتی‌فرنگی)

مدال برنز: سجاد عباسی(ووشو)، تیم روئینگ ۴ نفره بانوان، سولماز عباسی(روئینگ - قایقرانی)، تیم روئینگ ۲ نفره مردان، تیم کامپوند مردان(تیراندازی)، حسین عسگری(تایم تریل دوچرخه‌سواری) آرزو حکیمی(کایاک - قایقرانی)، سوسن حاجی پور(تکواندو)، سعید عبدولی(کشتی‌فرنگی)، عادل مجللی(کانوی ۲۰۰ متر - قایقرانی)، بشیر باباجان‌زاده(۱۳۰کیلوگر‌م‌ کشتی‌فرنگی)، مجتبی کریم فر(کشتی‌ فرنگی وزن ۸۵ کیلوگرم)، پیام بویری(کشتی‌فرنگی وزن ۷۵ کیلوگرم)، افشین بیابانگرد(کشتی‌فرنگی وزن ۶۶ کیلوگرم)، سونیا گماری - اسلالوم قایقرانی)، احسان روزبهانی(بوکس)

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۸ شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا ۱۲ مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات ۹۵۰۱ ورزشکار از ۴۵ کشور آسیایی در ۳۶ رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش‌ایران نیز با ۲۸۲ ورزشکار شامل ۲۲۴ ورزشکار مرد و ۵۸ ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز