خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

کارگران قطار شهری اهواز در چهارمین روز اعتصاب تهدید به اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۰۷

«کارگران پیمانی قطار شهری اهواز صبح امروز(پنج شنبه ۳ مهر) برای چهارمین روز متوالی دست از کار کشیده و نزدیک به ۱۵۰ نفر از آنان در کارگاه مرکزی این پروژه عمرانی تجمع کردند.»

کارگران پیمانی قطار شهری اهواز صبح امروز(پنج شنبه ۳ مهر) برای چهارمین روز متوالی دست از کار کشیده و نزدیک به ۱۵۰ نفر از آنان در کارگاه مرکزی این پروژه عمرانی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگا ایلنا، علاوه بر کارگران کارگاه مرکزی قطار شهری اهواز(مترو)، کارگران سایر کارگاه‌های این پروژه عمرانی در تجمع صبح امروز شرکت کردند، تجمع کنندگان به تعویق ۴ ماهه حقوق‌ از ابتدای خرداد ماه امسال معترض‌اند.

منابع کارگری ایلنا در عین حال گزارش داده‌اند حدود ۱۰۰ کارگر شیفت شب قطار شهری اهواز شب گذشته برای چهارمین شب متوالی دست از کار کشیده بودند.

بر اساس این گزارش، حداقل دو مدیر میانی شرکت پیمانکاری کیسون در چهارمین روز متوالی اعتصاب کارگران قطار شهری اهواز، کارگران معترض را به اخراج تهدید کردند اما مدیرعامل این شرکت به آنان وعده داده است حقوق‌ ماه های گذشته را به زودی پرداخت می‌کند.

گفتنی است حدود ۹۰۰ کارگر پیمانی در قطار شهری اهواز کار می‌کنند که ۴۰۰ نفر از آنان در شیفت صبح و ۱۰۰ نفر دیگر در شیفت شب یه کار گرفته می‌شوند. همچنین ۱۰۰ کارگر این پروژه عمرانی به صورت روزمزد کار می‌کنند که اکثرا از کارگران با سابقه و اخراجی به شمار می‌آیند.

لازم به ذکر است مابقی کارگران قطار شهری اهواز در بخش‌های اداری این پروژه عمرانی کار می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز