خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد صومعه‌سرا خبر داد:

برگزاری جشن عاطفه‌ها در صومعه‌سرا

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۰۶

۲۵ هزار پاکت برای جمع‌آوری هدایای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار صومعه‌سرا در مدارس شهرستان توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا از برگزاری جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، علیرضا محمدی با بیان اینکه یک‌هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان هستند، اظهار کرد: فرم گواهی شناسایی ۸۰۰ نفر از این تعداد از طریق مدارس به ما اعلام شده و بقیه نیز در حال تکمیل است.

وی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها افزود: این جشن هفته آینده روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه با حضور مسئولان آموزش و پرورش، سپاه و کمیته امداد برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) صومعه‌سرا با بیان اینکه سه ایستگاه جشن عاطفه‌ها در بخش‌های تولمات، گوراب‌زرمیخ و مرکزی بر پا می‌شود، گفت: ۲۵ هزار پاکت برای جمع‌آوری هدایای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار صومعه‌سرا در مدارس شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه همه درآمد حاصله از جشن عاطفه‌ها در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: از طریق مدیران مدارس کمک‌ها در اختیار دانش‌آموزان نیازمند گذاشته می‌شود.

محمدی یادآور شد: سال گذشته کمیته امداد امام خمینی(ره) حدود یک‌هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز و ۱۰۰ دانشجو زیرپوشش را در زیر چتر حمایتی خود قرار داده و به لحاظ پوشاک، کتاب و ایاب و ذهاب آنها را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی این کمک هزینه دانشجویی را در قالب پرداخت شهریه دانشگاه عنوان کرد و متذکر شد: پرداخت شهریه به دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد به رشته‌های کاربردی تعلق می‌گیرد که این میزان تا ۵۰ درصد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته در جشن عاطفه‌ها به لحاظ کمک ۳۶ درصد رشد داشته است، یادآور شد: سال گذشته ۳۲ میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری شد و امیدواریم امسال با مشارکت بیشتر مردم و خیران این مبلغ افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز