خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی مازندران خواستار شد؛

تامین هزینه تجهیزمجتمع توانبخشی کارآفرینی محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۱۹

مجموعه نیکوکاری ابرار بمنظور کمک به دانش آموزانیکه وضعیت اقتصادی نامناسب دارند در اتاق بازرگانی مازندران راه اندازی شد.

رییس اتاق بازرگانی مازندران گفت: مجموعه نیکوکاری ابرار بمنظور کمک به دانش آموزانیکه وضعیت اقتصادی نامناسب دارند در اتاق بازرگانی مازندران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " غلامرضا عشریه " در مراسم افتتاح جامعه نیکوکاری ابرار دراتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه علاوه برفعالیت در عرصه تجارت پس از دوسال پیگیری برای راه اندازی شعبه ی جامعه نیکوکاری ابرارداوطلب شدیم اظهار داشت: با توجه به اینکه این جامعه دارای ظرفیت هایی است که می توانیم برای نیازمندان استان مازندران استفاده کنیم در خواست دادیم و پیگیری کردیم و در نهایت نتیجه داد و امروز شاهد آیین افتتاح این مجموعه در اتاق بازرگانی مازندران هستیم.

وی افزود: این مرکز خیریه با هدف کمک به محرومان و نیازمندان و با اعتقاد به اینکه هیچ انسانی نباید به دلیل فقر مالی از تحصیل بازماند راه‌اندازی شد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه مرکز خیریه ابرار به کمک نهادهای حمایتی و آموزش و پرورش استان آمده است، ادامه داد: بورسیه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد نیازمند و ایجاد اشتغال برای افراد توانمند در حوزه اقتصادی از اهداف نخست این مرکز است.

عشریه علاوه بر درخواست ۱۰۰ بورسیه از مدیر عامل مجموعه نیکوکاری ابرار، با اشاره به فعالیت مجتمع توانبخشی کارآفرینی محمودآباد برای کودکان ناتوان ذهنی و جسمی، هزینه تهیه ماشین‌آلات این موسسه را نیز خواستار شد.

وی ادامه داد: از ظرفیت های خوب مجموعه ابرار می توان در جهت کمک به دانش آموزان مستعد تحصیل در مازندران استفاده کرد تا بتوانیم به وظیفه انسانی خود عمل نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز