خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا – باکو؛

فرنگی کاران کشورمان با پیروزی آغاز کردند / پنج برد برای کشتی گیران ایران

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۰۸

رقابت های کشتی فرنگی جام جایزه بزرگ فیلا در باکو آذربایجان با ۵ پیروزی و یک شکست برای فرنگی کاران کشورمان آغاز شد.

رقابت های کشتی فرنگی جام جایزه بزرگ فیلا از صبح امروز یکشنبه در شهر باکو آذربایجان در حال برگزاری است که ملی پوشان کشورمان پیکارهای خود را با پیروزی آغاز کردند.

به گزارش ایلنا، در وزن ۵۹ کیلوگرم سامان عبدولی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد اورخان احمداف از آذربایجان گذشت. وی در دور بعد به مصاف اوتا شینیبو از ژاپن می رود.

ایمان داودی دیگر نماینده ایران در این وزن با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب اوتا شینیبو از ژاپن شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد توسلی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۲ میت نمس از صربستان را شکست داد. وی در دور بعد با دیمیو ژادرایف از قزاقستان کشتی می گیرد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم میلاد خسروی در دور نخست پیتر بالو از صربستان را با نتیجه ۹ بر ۲ مغلوب کرد وی در دور بعد به مصاف امین علیحمدوف از آذربایجان می رود.

در وزن ۸۵ کیلوگرم داود اخباری در دور اول مقابل ایلیا اودویدچنکو از روسیه با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد وی در دور بعد به مصاف سامان طهماسبی از آذربایجان می رود. در همین وزن حسین نوری در دور اول با نتیجه ۷ بر صفر ویچنزو اسکیبیلا از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد با روبرتی کوبیاشویلی از گرجستان مبارزه می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز