خبرگزاری کار ایران

در راستای اقتصاد مقاومتی در شهرستان ابهر صورت گرفت؛

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر از " مزرعه کوچک من " بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۱۴

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر به همراه کارشناسان امور تربیتی از مزرعه نمونه دانش آموز ابهری بازدید کردند.

دانش آموز سال چهارم متوسطه(رشته ریاضی فیزیک) دبیرستان آیت اله خامنه‌ای شهرستان ابهر با حمایت و پشتیبانی مادر فرهنگی خود در زمینی اجاره‌ای به مساحت ۸۰۰ متر مربع در باغ‌های منطقه بیگیر ابهر طرحی با عنوان مزرعه کوچک من ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مهدی حیدری دانش آموز کارآفرین ابهری در این زمینه می‌گوید: این طرح را با مبلغ ۷ میلیون ریال و از اواخر فروردین ماه سال جاری با همفکری عمو و کمک یکی از دوستان خود شروع کرده‌ام و هم اکنون روزانه ۵ ساعت در این مزرعه مشغول به کار هستم و در این مزرعه محصولاتی مانند لوبیا، خیار، گوجه فرنگی، بادمجان و کدو کشت می‌‌کنم.

مسگر جماعت، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ابهر به اتفاق کار‌شناسان امور تربیتی از مزرعه نمونه دانش آموز ابهری بازدید کردند.

مسگر جماعت در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مهدی حیدری، دانش آموز مجری طرح، در سال فرهنگ و اقتصاد، گفت: هیچ چیز ارزشمندی آسان به دست نمی‌آید و تنها راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، کار و تلاش مستمر است که می‌تواند فرهنگ و اقتصاد ما را تحت الشعاع قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل مهم ایجاد وحفظ سلامت جسمی و روحی در جوانان کار است تصریح کرد: در قرآن کریم حدود ۴۰۰ آیه در تشویق به کار و تلاش بیان شده است که نشان از اهمیت و ارزش «کار و تلاش» در اسلام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز