خبرگزاری کار ایران

شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد، نمایشگاه بین‌المللی را حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۰۸

اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، جلسه‌ای دو ساعته با اعضای هیأت مدیره نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان در سالن جلسات شورا برگزار کردند‌.

اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد جلسه‌ای دو ساعته با اعضای هیأت مدیره نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان در سالن جلسات شورا برگزار کردند‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، در این نشست مشترک، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی در خصوص برخی مشکلات زیرساختی و تبلیغاتی نمایشگاه توضیحاتی ارائه کرد‌.

جلال طاهری استفاده از استندهای تبلیغاتی سطح شهر را در مواقع برگزاری نمایشگاه الزامی دانست و گفت‌: از شهرداری و اعضای شورای شهر تقاضا داریم که در در مواقع برگزاری نمایشگاه تدبیری اندیشیده شود که بتوانیم از امکانات تبلیغات محیطی شهرداری استفاده کنیم.

وی افزود: امیدواریم شرایطی اتخاذ شود که عوارض پارکینگ و ورودی از مردم دریافت نشود چون این مورد باعثعدم استقبال شهروندان خواهد شد‌.

همچنین در این جلسه آذری‌، کوشکی و بیرانوند از اعضای شورا در خصوص مرتفع کردن برخی مشکلات نمایشگاه بین‌المللی قول مساعدت دادند و در بخشی از صحبت‌هایشان به معذوریت‌های شهرداری اشاره کردند‌.

در این نشست، علی نصیرپور، بهروز حیدری و فواد جهانگیری از اعضای هیأت مدیره نمایشگاه‌های بین‌المللی، جلال طاهری را همراهی می‌کردند و رستم کوشکی نایب‌رییس شورا‌، حسن آذری‌، فرشاد سیفی‌، جافر وفایی، سبزخدا صفربیرانوند و رضا بیرانوند نیز از اعضای شورا بودند که در این نشست حضور داشتند‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز