خبرگزاری کار ایران

جوابیه سازمان صنعت و معدن گیلان؛

کارخانه شن و ماسه و آسفالت شهرداری رشت به‌دلیل نداشتن پروانه فعالیت تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۷۸۸

اختلاف و دعوای دستگاه دولتی باید از طریق استاندار برطرف شود و ما نیز موضوع را به استانداری منعکس کردیم که مسئله برطرف شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، عدم دارا بودن پروانه بهره برداری را علت تعطیلی کارخانه شن و ماسه شهرداری رشت عنوان کرد.
به گزارش ایلنا از رشت، در پی انتشار خبر تعطیلی کارخانه آسفالت شهرداری رشت و اختلال در پروژه های عمرانی شهر رشت روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان طی ارسال جوابیه ای اعلام کرد: بارها و بارها به کارخانه شن و ماسه و آسفالت شهرداری رشت تذکرات قانونی برای اخذ پروانه بهره برداری ارائه شده بود ولی متاسفانه تمرد از اجرای قانون و فعالیت بدون پروانه موجب شد تا اقدام قانونی صورت پذیرد.
علی منتطری در پاسخ به این سوال که دلیل ۳۷ سال فعالیت کارخانه شن و ماسه و آسفالت شهرداری رشت بدون پروانه چه بوده است؟ گفت: سال‌های زیاد فعالیت, دلیل بر عدول از قوانین و عدم اجرای مصوبات قانون نخواهد بود و به بهانه سال‌ها کار، نمی توان فعالیت غیرقانونی داشت.
منتظری با بیان اینکه طی این سال‌ها مساعدت های فراوانی درخصوص اخذ پروانه بهره برداری با این کارخانه انجام شده است افزود: متاسفانه با مشاهده تکرار بی توجهی به تذکرات سازمان صنعت، معدن و تجارت مجبور به پلمپ کارخانه شن و ماسه و آسفالت شهرداری رشت شده ایم و در حال حاضر نیز نسبت به تعامل و گفتگو در خصوص این مساله آمادگی داریم.
وی با بیان اینکه بارها از آقایان خواسته شد تا نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند، افزود: به دلیل قدرتی که آقایان دارند به دنبال دریافت مجوز برای کارخانه نمی‌رفتند و سرانجام ناگزیر به پلمب و تعطیلی آن شدیم.
منتظری به سرانجام کارخانه آسفالت و شن و ماسه شهرداری رشت اشاره کرد و متذکر شد: اختلاف و دعوای دستگاه دولتی باید از طریق استاندار برطرف شود و ما نیز موضوع را به استانداری منعکس کردیم که مسئله برطرف شود.
وی با تأکید بر اینکه جلوی هر واحدی که خلاف قانون کار کند گرفته می‌شود، یادآور شد: یکی از این واحدها شهرداری بود که خلاف قانون کار کرد و کارخانه آن تعطیل شد.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز