خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

خود کفایی، باعثکاهش وابستگی خانواده‌های تحت حمایت به کمیته امداد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۳۵

خود اتکایی خانواده‌های تحت حمایت وابستگی به کمیته امداد و مصرف‌گرا بودن مددجویان را کاهش می‌دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه جشن رمضان و نمایشگاه توانمندی‌ها و عرضه محصولات طرح‌های اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: پرپایی این نمایشگاه‌ها بسیار خوب است و نشان دهنده آن است که با هزینه بسیار کم و تسهیلاتی که به مددجویان تحت پوشش داده شده است، خانواده‌های تحت حمایت توانسته‌اند به خود کفایی برسند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ نیره اخوان با بیان اینکه این افراد نیاز به حمایت جدی دارند، افزود: با وجود اینکه بعضی از مشاغل با سرمایه و تسهیلات اندکی راه اندازی شده‌اند، خروجی کار بسیار خوب است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این خودکفایی بسیار ارزنده است چرا که سبب می‌شود که افراد از اتکای به کمیته امداد و مصرف‌گرا بودن خارج شوند و خود منبع درآمدی به دست آورند.

وی با بیان اینکه برخی از مشاغل ممکن است به تنهایی بازاری برای فروش نداشته باشد، ادامه داد: به نظر می‌رسد این افراد اگر با خود کمیته امداد همکاری داشته باشند بازار فروش خوبی هم پیدا می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز