خبرگزاری کار ایران

به منظور تجهیز و ساماندهی؛

سیصد میلیون ریال اعتبار به کشتارگاه دام گیلان غرب اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۱۴

در جلسه کارگروه بهداشت و درمان، به منظور بررسی مشکلات بهداشتی گیلان غرب، سیصد میلیون ریال اعتبار به کشتارگاه دام این شهرستان اختصاص یافت.

فرماندار شهرستان گیلان غرب در کارگروه بهداشت و درمان این شهرستان با انتقاد از وضعیت نابسامان بهداشتی کشتارگاه دام گیلان غرب، سیصد میلیون ریال اعتبار به‌منظور تجهیز و سامان دهی آن اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، فرامز اکبری در کارگروه بهداشت و درمان گیلان غرب با انتقاد از وضعیت نابسامان بهداشتی کشتارگاه دام این شهرستان سیصد میلیون ریال اعتبار به منظور تجهیز و سامان دهی آن اختصاص داد.

وی همچنین با بیان اقدامات انجام شده در خصوص کنترل وضعیت تب مالت در این شهرستان، اظهار داشت: آمار مبتلایان به این بیماری در گیلان غرب نسبت به مدت مشابه در سال گذشته سه درصد کاهش داشته است.

اکبری با تأکید بر این مطلب که باید اقدامات پیشگیرانه بصورت جدی تر دنبال شود، از کنترل کامل بیماری لمپی اسکین در این شهرستان خبر داد و افزود: تمام دام های سنگین صنعتی، سنتی، عشایرشهرستان بطور صد درصد واکسینه شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

فرماندار گیلان غرب در ادامه از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر سرمست در سالجاری نیز خبر داد و گفت: این طرح بطول ۲۱ کیلومتر در سطح شهرسرمست اجرا می شود.

اکبری در پایان، ضرورت احساس مسئولیت در مقابل حفظ سلامت مردم و اهمیت مباحثبهداشتی بعنوان دغدغه اساسی دولت را مورد تأکید قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز