خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

رضایت شهروندی مهمترین وظیفه ستاد تنظیم بازار است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۸۹

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ساری با محوریت طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان با حضور فرماندار و اعضاء این ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ساری با محوریت طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان با حضور فرماندار و اعضاء این ستاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، فرماندار مرکز استان، با گرامیداشت روز اصناف و هفته قوه قضائیه هدف از برگزاری این جلسه را آخرین وضعیت و ارزیابی عرضه در بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها و سوء استفاده های احتمالی از ماه رمضان اعلام کرد.

واحدی با تاکید بر اینکه نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس بازار از وظایف اصلی این ستاد است، اظهار داشت: اقلام مصرفی و ضروری مردم در آستانه ماه مبارک رمضان به قیمت دولتی و تعاونی طوری توزیع شود که همه شهروندان امکان تامین اقلام را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به ماه پرخیر و برکت رمضان در اجرای اقدامات جهت تنظیم بازار تمهیدات لازم لحاظ شود که کالاها و اقلام مصرفی خانوارها با دسترسی آسان و با قیمت مناسب و همچنین به میزان کافی در اختیار مردم قرار گیرد تا شهروندان دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

واحدی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام مبارک ماه رمضان افراد سود جو با مدیریت اقلام ضروری را در انبارها احتکار نموده و سعی در افزایش قیمت کالاها در بازار را خواهند داشت. لذا باید نظارت را بر بازار افزایش یابد، افزایش قیمت کالاها به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست مگر اینکه موضوع بصورت مصوبه توسط مقامات مربوطه اعلام شود.

فرماندار با تاکید بر اینکه کلیه مدیران اجرایی و دستگاه های متولی باید تلاش مضاعفی برای تامین کالاهای اساسی مردم داشته باشند، گفت: برخورد جدی و قانونی با اخلال‌گران اقتصادی و گران‌ فروشان صورت گیرد.

واحدی با تاکید براینکه اصناف با توان و انرژ ی جدید گام در این عرصه نهاده است، ابراز داشت: اعضای ستاد تنظیم بازار با هم افزایی و اتحاد رضایت شهروندان را فراهم کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساری با تاکید براینکه جلسات ستاد براساس سیاست گذاری برگزار میگردد. خاطر نشان کرد: تمام امورات و زیر ساخت ها باید بصورت عملیاتی در داخل بازار و با رضایت مندی شهروندان صورت گیرد.

وی با اشاره خدمات رسانی مطلوب برای شهروندان گفت: کالاهای اساسی برای ماه مبارک رمضان در مرحله اول شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج و شکراست.

طهمورثقاسم نژاد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری نیز در این جلسه اظهار کرد: در راستای کنترل قیمت‌ها و تامین اقلام پر مصرف در این ایام و تنظیم بازار کالاهای اساسی توزیع کالا، در مراکز توزیع صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در این راستا تلاش می شود تا با استفاده از توان اجرایی اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، لبنی، پروتئینی، فروشگاه های بزرگ و زنجیره‌ای، میادین میوه و تره‌بار کالاها با کیفیت و قیمت مناسب مناسب عرضه شود.

قاسم نژاد یادآور می شود: همچنین در روستاها و بخش ها جهت توزیع کالاهای طرح ضیافت، از تعاونی های روستایی که از شرایط لازم برخوردار می باشند، استفاده خواهد شد. وی در پایان همکاری بخشداران با حضور دهیاران و شوراها در کنار ستاد را خواستار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز