خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندانهای قزوین:

طرح فضیلت در زندانهای قزوین اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۴۶

طرح فضیلت باهدف ارائه یک بینش صحیح، کامل و روان در باره دین در زندانهای استان اجرا می شود.

مدیرکل زندانهای قزوین گفت: طرح فضیلت باهدف ارائه یک بینش صحیح، کامل و روان در باره دین در زندانهای استان اجرا می شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ حمیدرضافراست طلب گفت: به منظور نشر و اشاعه فرهنگ و معارف اسلامی، آشنایی مددجویان با اصول عقاید دینی و رفع شبهات و باورهای غیر مذهبی، آشنایی با اصول و مبانی اخلاق ورفتار اسلامی وسیره ائمه وحماسه حسینی و آشنایی با فرامین و دستورات زندگی اجتماعی براساس تعلیمات دین مبین اسلام طرح فضیلت در زندانهای استان اجرامی گردد.

وی بیان داشت: یکی از آسیب هایی که موجب بروز جرم وبزه می شود، ناآگاهی وشبه افکنی افراد در باره مسائل دینی ومذهبی استف عدم اطلاع افراد برای رویارویی بامسائل مختلف زندگی، زمینه ساز پذیرش بسیاری از خطاها خواهد بود.

فراست طلب همچنین اظهارداشت: بیش از ۱۴۰۰نفر از مددجویان نیز در دوره های آموزش سالیانه رسمی از نهضت سواد آموزی تا مقاطع دانشگاهی و غیر رسمی شامل احکام، اخلاق، عقاید و نهج البلاغه شرکت داشته و گواهینامه رسمی دریافت کرده اند.

مدیرکل زندانهای استان قزوین به افزایش علاقه مندی مددجویان برای شرکت در دانشگاه ها نیز اشاره کرد وبیان داشت: ۲۶نفر از مددجویان واجد شرایط در زندان مشغول به تحصیل در رشته های دانشگاهی می باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز