خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشور:

تور ایران " آذربایجان " یکی از شاهکارهای تاریخ دوچرخه سواری ایران بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۲۳

رییس فدراسیون دوچرخه سواری بیست و نهمین دوره تور ایران(آذربایجان) یکی از کارهای بی نقص و از شاهکارهای تاریخ دوچرخه سواری ایران از نظر برگزاری عنوان کرد.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری بیست و نهمین دوره تور ایران(آذربایجان) یکی از کارهای بی نقص و از شاهکارهای تاریخ دوچرخه سواری ایران از نظر برگزاری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ خسرو قمری که در آیین اختتامیه بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری سخن می گفت افزود: همه عوامل از ستاد فنی گرفته تا مسوولان امنیتی و اورژانس دربرگزاری هرچه بهتر این تور تاثیرگذار بودند وشاید اگر این دوره از تور با مسابقات جام جهانی مصادف نمی شد، در عرصه جهانی خبرساز می شد.

وی خاطرنشان کرد: سال های ۷۰ تا ۷۴ که من در این تور رکاب زدم نواقصی جزیی وجود داشت که به مرور زمان و برگزاری مستمر آن، این تور هم اکنون به یکی از تورهای نیمه حرفه ای قاره آسیا تبدیل شده و مطمئن هستم این توانایی در این تور وجود دارد که در سطح حرفه ای نیز برگزار شود.

قمری گفت: البته برگزاری تور در هر سطحی کار راحتی نیست و مشقت هایی دارد که این مشقت در تور آذربایجان با همدلی و همکاری از بین رفته بود.

وی همچنین از ابتکار نامگذاری مراحل تور به نام شهدا و همچنین مزین شدن پیراهن نفرات برتر تور به تصویر شهدا قدردانی کرد و افزود: به برکت نام و تصاویر همین شهدا و با تلاش و همت دست اندرکاران، این تور در سال های آتی در سطحی حرفه ای برگزار خواهد شد.

در آیین با شکوه اختتامیه بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری، از میهمان خارجی تور بیست و نهم، نورمن شل مردین از انگلستان مشاور فنی تور، فردریک چان از هنگ کنگ نماینده اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری(UCI)، درک رونی از ایرلند افسر کنترل دوپینگ، مارتین براوان ازهلند داور بین المللی و رسمی(UCI)، لوک گی سُن از بلژیک نماینده تثبیت کننده تور در سطح نیمه حرفه ای و داور بین المللی و رسمی(UCI)، منوچهر فکر آزاد، اصغر خدایاری و یداله هوشیار یکی از بنیانگذاران تور ایران - آذربایجان، دکتر ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سرپرستان و مربیان خارجی و داخلی شرکت کننده در تور بیست و نهم تجلیل و قدردانی شد.


در پایان تور بیست و نهم قادر میزبانی رکابزن تیم پرافتخار پتروشیمی تبریز قهرمان انفرادی بیست و نهمین دوره تور بین المللی نیمه حرفه ای دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) کاروان سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری شد.


قادر میزبانی با این قهرمانی علاوه بر ثبت اولین قهرمانی در اولین دوره نیمه حرفه ای شدن تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، برای نهمین بار عنوان پیراهن طلایی تور ار از آن خود کرد تا دیگر کمتر کسی بتواند این رکورد را از قادر میزبانی بازپس بگیرد. در پایان این رقابت ها و در مجموع انفرادی، قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز برای نهمین بار در طول این رقابت ها و با ۲۵ ساعت و ۳۲ دقیقه و ۳۵ ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و پیراهن طلایی را از آن خود کرد.


هم تیمی وی میرصمد پورسیدی نیز با ۲۵ ساعت و ۳۳ دقیقه در مکان دوم جای گرفت و رامین مهربانی آذر از پیشگامان کویر یزد با ۲۵ ساعت و ۳۳ دقیقه و ۱۸ ثانیه سوم شد.


در مجموع تیمی نیز پیشگامان کویر یزد با ۷۶ ساعت و ۴۳ دقیقه و ۴۴ ثانیه اول شد و پتروشیمی تبریز و ˈکی. ال. اسˈ اوکراین به ترتیب با ۷۶ ساعت و ۴۴ دقیقه و دو ثانیه و ۷۶ ساعت و ۵۶ دقیقه و ۱۴ ثانیه دوم و سوم شدند.


در مجموع امتیازی این رقابت ها نیز ˈویلیام کلارکˈ از تیم دراپاک استرالیا با ۲۳ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و حمید شیری از پتروشیمی با ۱۶ و ˈفابیین شنایدتˈ از وورال برگ اتریش با ۱۱ امتیاز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.


پیراهن کوهستان این دوره از رقابت ها نیز به رحیم امامی با ۷۸ امتیاز از پیشگامان کویر یزد رسید و میرصمد پورسیدی و قادر میزبانی هر دو از پتروشیمی تبریز به ترتیب با ۷۱ و ۵۰ امتیاز در مکان های دوم و سوم ایستادند.

در رده بندی بهترین رکابزنان آسیایی نیز همانند برترین های مجموع انفرادی قادر میزبانی، میرصمد پورسیدی و رامین مهربانی در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز