خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش فولاد مبارکه اصفهان درهمایش نظام مهارت آموزی تاکید کرد:

تجهیزات و فناوری در بهره وری نقش ندارد؛ آموزش مهمترین اصل برای درآمدزایی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۰۷۶

تجهیزات و فناوری نقش زیادی در بهره وری ندارد بلکه آموزش و کسب مهارت منجر به درآمدزایی و ثروت می شود.

مدیر آموزش تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان درهمایش " تاثیر نظام مهارت آموزی در رشد و توسعه صنایع " که با همکاری اداره مل فنی و حرفه ای، خانه صنعت و معدن و تجارت و اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه برای بهره وری و درآمدزایی، وجود نیروی انسانی با مدرک تحصیلی بالا نیاز کنونی صنایع کشور نیست بلکه مهارت و تخصص نیاز کنونی صنایع کشور است ادامه داد: سازمان ها درهمه سطوح، نیازمند نیروهایی هستند که فرصت ها را شکار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ایرج سلطانی، با اشاره به اینکه نیروی انسانی در سازمان ها باید به نیروی خلاق و فکری تبدیل شود و این امر از طریق آموزش میسر است تاکید کرد: در حوزه های فنی و آموزش کشور با چالش های فرهنگی مانند باور غلط به کار و عادت رفتاری غلط روبرو هستیم.

وی بیان داشت: تجهیزات و فناوری نقش زیادی در بهره وری ندارد بلکه آموزش و کسب مهارت منجر به درآمدزایی و ثروت می شود.

سلطانی با بیان اینکه برای عملکرد مطلوب نیروی انسانی ارائه تصویر روشن برای آنهاست، اضافه کرد: خودباوری در سرپرستان برای آموزش زیردستان همچنین کسب جسارت در کنار مهارت در ارتقای بهره وری سازمان ها ضروری است.

وی، بی انگیزگی نیروی انسانی را از مهمترین چالش های سازمان های کشور بیان کرد و گفت: فراگیری دانش و مهارت، موجب خلاقیت می شود و سازمان ها برای پیشرفت باید رویکرد خود را نسبت به برگزاری دوره های آموزشی تغییر دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: از مجموعه هشت هزار واحد صنعتی در این استان تاکنون حدود ۹۰۰ واحد با یک میلیون نفر ساعت از ظرفیت های آموزش این اداره کل بهره مند شده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز