خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

همکاری مطلوبی برای خدمات رسانی بین دستگاه ها وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۵۸

اقدامات شهرداری در زمینه اطلاع رسانی و میزبانی از زائران در همه زمینه‌ها رضایت بخش است / شهرداری در حوزه ترافیکی اقدامات شایانی انجام داد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه جلسات پرشماری از سوی شهرداری برای هماهنگی با دیگر دستگاه ها گذاشته گفت: اکنون همکاری مطلوبی برای خدمات رسانی بین دستگاه ها وجود دارد و آخرین بازدیدها گویای این مسئله بود.

به گزارش ایلنا، عباس ذاکریان ضمن عرض تسلیت سالگرد رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اظهار کرد: شهرداری قم مانند سال های گذشته برای میزبانی از زائرانی که در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد به قم سفر می‌کنند تمهیدات مناسبی اندیشید که سهولت در خدمت رسانی به زائران و رضایت ایشان را به دنبال داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه قم در چهار راه مواصلاتی ۱۷ استان قرار گرفته است برخی از کاروان های سوگواری امام راحل هنگام رفت و برخی دیگر هنگام برگشت، برای زیارت کریمه اهل بیت و مسجد مقدس جمکران به قم می آیند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: شهرداری در حوزه ترافیکی اقدامات شایانی انجام داد و کاروان‌ها به پارکسوار شمالی و امیر کبیر هدایت شدند تا ترافیک در سطح شهر ایجاد نشود.

وی اضافه کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده زائران برای زیارت حضرت معصومه(س) از پارک سوار شمالی به سمت حرم مطهر با وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس هدایت شدند که این امر موجب ایجاد ترافیک روان شد.

ذاکریان با بیان اینکه جلسات پرشماری از سوی شهرداری برای هماهنگی با دیگر دستگاه ها گذاشته شد تصریح کرد: اکنون همکاری مطلوبی برای خدمات رسانی بین دستگاه ها وجود دارد و آخرین بازدیدها گویای این مسئله بود.

وی با اشاره به اطلاع رسانی مطلوب به زائران گفت: در مسیرهای ورودی و خروجی پارکسوار شمالی و امیر کبیر اقدامات مناسبی در همه زمینه ها انجام شد که رضایت زائران را به دنبال داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر از تامین آب آشامیدنی مناسب در پارک سوار شمالی و امیرکبیر خبر داد و بیان کرد: ایجاد نمازخانه، ارائه مایحتاج عمومی و… دیگر اقداماتی است که شهرداری نسبت به آن اهتمام داشته است که جای قدردانی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز