خبرگزاری کار ایران

ابراهیم نکو در تشریح جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت؛

لاریجانی گزینه فراکسیون اعتدال برای ریاست مجلس است / تلاش برای ارائه لسیت مشترک با فراکسیون رهروان

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۶۹۳

با توجه به مشی اعتدالی علی لاریجانی و اعتقاد ایشان مبنی بر اداره ی مجلس به شیوه عقلانی تصمیم بر این شد تا از ایشان حمایت کنیم تا تغییری در ریاست مجلس نبینیم.

نماینده مردم رباط کریم از تلاش فراکسیون اعتدال برای ارائه لیست مشترک با فراکسیون رهروان ولایت خبر داد و گفت: با توجه به تعداد زیادی از نمایندگانی که قصد تشکیل و حضور در فراکسیون اعتدال دارند، تصمیم بر این شد در انتخابات هیات رییسه شرکت کنیم.

ابراهیم نکو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت اظهار کرد: تصمیم بر این شد که فراکسیون اعتدال در انتخابات هیات رییسه ورود پیدا کند و به همین منظور امروز در جلسه فراکسیون رهروان ولایت حضور پیدا کردیم و در صحبتی که با هیات رییسه این فراکسیون داشتیم تصمیم بر این شد تا تلاش شود هر دو فراکسیون با یک لیست مشترک در انتخابات هیات رییسه شرکت کند.

وی ادامه داد: با توجه به رقم قابل توجه اعضای فراکسیون اعتدال مطمئنا بیشتر کسانی که در انتخابات هیات رییسه رای می‌آورند مدیون این فراکسیون خواهند بود به همین خاطر در جلسه روز گذشته فعالانی که برای تشکیل این فراکسیون تلاش می‌کنند تصمیم بر این شد در انتخابات هیات رییسه شرکت کنیم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در پاسخ به این سئوال که آیا فراکسیون اعتدال کاندیدایی برای ریاست مجلس معرفی می‌کند گفت: با توجه به مشی اعتدالی علی لاریجانی و اعتقاد ایشان مبنی بر اداره مجلس به شیوه عقلانی تصمیم بر این شد تا از ایشان حمایت کنیم تا تغییری در ریاست مجلس نبینیم.

وی علت حضور برخی از فعالان فراکسیون اعتدال در جلسه امروز فراکسیون رهروان را تلاش برای بازگشت رویه فراکسیون رهروان به اعتدال خواند و افزود: فراکسیون اعتدال در صورت تشکیل به فراکسیون اکثریت مجلس تبدیل می‌شود اما نمی‌خواهیم این اکثریت به شکل لب مرزی باشد و قصد داریم در حد امکان فراکسیون رهروان ولایت را به مسیر اعتدالی برگردانیم و اگر این اقدام صورت نگرفت فراکسیون اعتدال اعلام موجودیت می‌کند و در این صورت با توجه به پیوستن تعداد زیادی از فراکسیون رهروان به اعتدال، اختلاف تعداد اعضا با سایر فراکسیون‌های سیاسی مجلس قابل توجه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز