خبرگزاری کار ایران

در ورزشگاه ومبلی لندن؛

آرسنال با گل رمزی قهرمان جام حذفی انگلیس شد / پایان طلسم ۹ ساله ونگر

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۱۳

پس از تساوی بازی در وقت‌های قانونی دو تیم در وقت‌های اضافی کار را دنبال کردند و در دقیقه ۱۰۹ این آرون رمزی بود که توانست گل سوم و قهرمانی آرسنال را به ثمر برساند.

آرسنال با برتری ۳ بر ۲ برابر هال سیتی به عنوان قهرمانی جام حذفی باشگاه های انگلیس دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هال‌سیتی و آرسنال دیدار نهایی جام حذفی انگلیس را در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار کردند که این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه قانونی و ۳۰ دقیقه وقت‌های اضافی با نتیجه سه بر دو به سود آرسنال به به پایان رسید تا شاگردان ونگر در آخر این فصل به یک جام دست یابند.

هال‌سیتی که انگیزه زیادی برای قهرمانی داشت بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد در همان ۱۰ دقیقه نخست دوبار دروازه آرسنال را باز کند. جمز چستر در دقیقه ۴ و کرتیس دیویس در دقیقه ۸ برای هال گلزنی کردند اما در ادامه مسابقه آرسنالی ها به خودشان آمدند و موفق شدند با ضربه سانتی کاسورلا به گل برسند تا نیمه نخست با برتری ۲ بر یک هال‌سیتی به پایان برسد.

در نیمه دوم آرسنالی ها سراپا حمله شدند و توانستند در دقیقه ۷۱ با ضربه لورن کوشینلی مدافع فرانسوی خود به گل برسد تا بازی با تساوی ۲ بر ۲ دنبال شود.

پس از تساوی بازی در وقت‌های قانونی دو تیم در وقت‌های اضافی کار را دنبال کردند و در دقیقه ۱۰۹ این آرون رمزی بود که توانست گل سوم و قهرمانی آرسنال را به ثمر برساند و پس از گذشت ۹ سال یک جام قهرمانی را به طرفدران آرسنال هدیه کند.

به این ترتیب منچستر‌سیتی توانست در لیگ برتر و جام اتحادیه به قهرمانی برسد و آرسنال نیز قهرمانی در جام حذفی انگلیس را کسب کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز