خبرگزاری کار ایران

زمانیان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

جنجال‌ها بر سر مذاکرات هسته‌ای نشان از عدم توجه به منافع ملی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۰۵

با حمایت از دولت می‌توانیم دولت را یاری دهیم تا بتواند هم تعهداتش را انجام دهد و هم به منافع ملی توجه ویژه‌ای می‌کند / ایجاد خلل در مباحثمهمی همچون مذاکرات هسته‌ای با اهداف شخصی و گروهی پیگری می‌شود.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه طیف‌ها و جریانهای سیاسی باید دیدشان بر حفاظت از امنیت و منافع ملی باشد و اگر همه ما به آن توجه کنیم جنجال‌ها و چالش‌ها به وجود نمی‌آید.

سعید زمانیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در بیان اهمیت اعتماد به دولت گفت: ‌‌‌ همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید به تیم مذاکره کننده که بچه‌های خودمان و بچه‌های انقلاب هستند اطمینان داشته باشیم و با این کار می‌توانیم دولت را یاری دهیم تا بتواند هم تعهداتش را انجام دهد و هم به منافع ملی توجه ویژه‌ای می‌کند.

وی هرگونه جریان سازی سیاسی علیه دولت و تیم مذاکره کننده را علیه منافع ملی خواند و ابراز کرد: همه طیف‌ها و جریانهای سیاسی باید دیدشان بر حفاظت از امنیت و منافع ملی باشد و اگر همه ما به آن توجه کنیم جنجال‌ها و چالش‌ها به وجود نمی‌آید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خطاب به کسانی که سعی در سنگ اندازی بر راه مذاکرات دارند، اظهار کرد: ایجاد خلل در مباحثمهمی همچون مذاکرات هسته‌ای با اهداف شخصی و گروهی پیگیری می‌شود و باید به اقدامات خود خاتمه دهند، نباید دولت را تضعیف کنیم این دولت، دولت نظام جمهوری اسلامی و خواست مردم در انتخابات است.

نماینده مردم شهرکرد ادامه داد: مجلس و نهاد‌های نظارتی در چهارچوب قوانین و مقررات و چهارچوبهای نظارتی مذاکرات را پیگیری می‌کنند و هر زمان که تخلفی رخ داد برخورد می‌کنیم و اما اکنون نیاز به پشتیبانی دارد و مجلس این کار را انجام دهیم.

وی همچنین ارائه اطلاعات لازم به مردم را ضروری دانست و عنوان کرد: مذاکره کنندگان نیز باید شفاف سازی کنند و در خصوص شبهاتی که وجود دارد اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهند. البته مذاکرات محرمانه است و نمی‌توان تمام وجوه آن را رسانه‌ای کرد اما در بخشهایی که می‌توان به مردم آگاهی بخشید این امر باید صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز