خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان:

هیچ‌گاه نمی‌توان خدمات پیشمرگان مسلمان کُرد را نادیده گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۴۷

رزمندگان در دوران دفاع مقدس، از تمامیت ارضی کشور دفاع و دست دشمنان را از تعرض به خاک کشور کوتاه کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان روز شنبه در جمع اعضای شورای شهر سنندج گفت: بدون شک خدماتی را که پیشمرگان مسلمان کُرد در دوران هشت سال دفاع مقدس داشته‌اند را هیچ کس نمی‌تواند در این شهر و استان نادیده بگیرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، محمدرضا شرفبیانی در این دیدار، اعضای شورای اسلامی را نماد مردم سالاری و نقطه قوت مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اعضای شورای اسلامی شهر سنندج باید با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تعامل و هماهنگی داشته باشند وارزش‌ها و نمادهای دفاع مقدس را در برنامه‌های فرهنگی لحاظ کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: دلاوری‌های بسیجیان مسلمان کرد در هشت سال دفاع مقدس و تلاش خستگی ناپذیر آنان در استقرار و سازندگی نظام جمهوری اسلامی، باعثشده هیچ‌گاه خدمات و فعالیت‌های مخلصانه و بدون ادعای آنان فراموش نشود.
شرفبیانی با بیان اینکه امروز ریشه ملت ایران در دفاع مقدس است، تصریح کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس، از تمامیت ارضی کشور دفاع و دست دشمنان را از تعرض به خاک کشور کوتاه کردند.
وی افزود: ما در مقابل نسل آینده مسئول هستیم در همین راستا باید برنامه واحدی برای اثر گذاری آن‌ها تدوین شود و مدیران ادارات نیز برنامه منسجمی برای حفظ ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشند.
شرف بیانی همچنین به گستره فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار در برنامه‌های هنری و علمی اشاره کرد و گفت: هم اکنون دو واحد درس دفاع مقدس در دروس دانشجویان لحاظ شده است و برنامه‌های پژوهشی در این زمینه دنبال می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان یاداور شد: باغ موزه دفاع مقدس نماد غیرتی و شجاعت مردم ایران است اما با وجود داشته‌های زیاد در این زمینه ضعیف هستیم.
این مسئول اضافه کرد: باغ موزه دفاع مقدس متعلق به شهرداری است و در همین راستا شهرداری موظف است اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.
وی در پایان سخنانش حفظ و حراست از نماد ارزشی و فرهنگی شهر سنندج را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: شورای شهر سنندج سالانه برنامه‌های فرهنگی تاثیر گذار با عنوان نماد ایثارگری را در برنامه‌های خود لحاظ کند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در پایان این جلسه که به مناسبت سالروز تاسیس شورا‌ها تشکیل شد از خدمات اعضای شورای شهر سنندج تجلیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز