خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورا اعلام کرد:

جنوب غرب تهران میزبان بزرگ‌ترین تصفیه خانه فاضلاب ایران

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۳۵

«تصفیه خانه فیروز بهرام با ظرفیت تصفیه فاضلاب مسکونی بیش از ۳ میلیون نفر، در ۴۵ هکتار احداثمی‌شود.»

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر گفت: بزرگ‌ترین تصفیه خانه فاضلاب در ایران در اراضی جنوب غرب تهران احداثمی‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد حقانی اعلام کرد: تصفیه خانه فیروز بهرام با ظرفیت تصفیه فاضلاب مسکونی بیش از ۳ میلیون نفر، در ۴۵ هکتار احداثمی‌شود.

به گفته او این تصمیم در نشست اخیر کارگروه آب و خاک وابسته به کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر و با حضور مسئولان شرکت آبفای تهران، اداره کل حریم شهرداری و شهرداری منطقه ۱۸ گرفته شده است.

پیش از این، اداره کل حریم شهرداری و شهرداری منطقه ۱۸ به دلیل قرار گرفتن اراضی این تصفیه خانه در داخل حریم شهر تهران، با احداثاین تصفیه خانه مخالفت کرده بودند، ولی آن‌ها با توضیحات ارائه شده از محمد حقانی درباره نیاز ساکنان غرب و جنوب غرب تهران به این تصفیه خانه، توجیه شدند و مقرر شد شرکت آب و فاضلاب تهران، اقدامات لازم را در این باره شروع کند.

منابع مالی این طرح عظیم ملی با مشارکت بانک توسعه اسلامی تامین شده است و کلنگ احداثاین تصفیه خانه به زودی به زمین زده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز