خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان:

کارگران زیربنایی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۴۱۵

کارگران با جوهره درونی و استعدادهای بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی به سوی داشتن جمعه پویا و سالم که لازمه یک زندگی معقول و ایده‌آل است برای انسان و انسانیت رقم می‌زنند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان یازدهم اردیبهشت ماه هر سال تعلق به قشری دارد که زیربنایی‌ترین مفهوم زندگی انسان را خلق می‌کنند.

به گزارش ایلنا از گرگان، سید منصور هاشمی شامگاه در روز گذشته چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت به مناسبت روز جهانی کار و کارگر گفت: کارگران با جوهره درونی و استعدادهای بالقوه و بالفعل خود تداوم زندگی به سوی داشتن جمعه پویا و سالم که لازمه یک زندگی معقول و ایده‌آل است برای انسان و انسانیت رقم می‌زنند.

وی اشاره داشت: روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف، مومن و صبور ایرانی اسلامی است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان فرهنگ کار را عالیترین تصویر سازندگی و تحول انسان‌ها یاد کرد و گفت: حضرت محمد(ص) پیامبر مهر گستر اسلام در روند زندگی انسان‌ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است.

هاشمی اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است همه باید دست در دست هم با شور و نشاط همیشگی عامل و پیام‌رسان سلامت و شادابی و طراوت برای مشترکان و مردم باشیم.

این مقام مسئول در پایان خطاب به کارگران تصریح کرد: دستانتان را به گرمی می‌فشاریم و از خداوند بزرگ توفیق روز افزون برای همه کارگران خواستاریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز