خبرگزاری کار ایران

کشته شدن دو نفر در فیروزکوه بدلیل بی‌احتیاطی راننده پراید

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۰۷

«هماهنگی‌های لازم توسط مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند انجام شد و دو تیم امداد و نجات متشکل از چهار نجاتگر کادر و داوطلب از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری چناران(یادمان شهید امدادگر داود مقدم) به محل تصادف اعزام شدند.»

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از کشته شدن دو نفر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با نیسان در محور فیروزکوه به تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر دماوند، حمید فرهادی اظهار داشت: توسط مرکز پاسخ‌گویی اضطراری جمعیت هلال احمر استان تهران(۱۱۲) مطلع شدیم که یک دستگاه پراید و نیسان در محور تهران فیروزکوه لاین شرق به غرب با هم برخورد کردند و احتیاج به آمبولانس و خودروی نجات است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم توسط مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند انجام شد و دو تیم امداد و نجات متشکل از چهار نجاتگر کادر و داوطلب از پایگاه امداد و نجات بین‌شهری چناران(یادمان شهید امدادگر داود مقدم) به محل تصادف اعزام شدند.

فرهادی تصریح کرد: پس از رسیدن تیم‌های اعزامی مشخص شد که خودروی پراید از سمت شاگرد و جلوی خودرو به شدت با نیسان و همچنین گاردریل کنار جاده برخورد داشته و دو مصدوم بدحال و متاسفانه یک کشته بر جای گذاشته است.

وی ادامه داد: بلافاصله عملیات نجات با همکاری عوامل آتش‌نشانی صورت پذیرفت و دو مصدومی که بر اثر برخورد شدید خودروی پراید در آن محبوس شده بودند، نجات پیدا کردند و با همکاری عوامل مرکزیت فوریت‌های پزشکی به بیمارستان سوم شعبان دماوند اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اظهار داشت: متاسفانه فردی هم که توسط عوامل فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال پیدا کرده بود، جان خود را از دست داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز