خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل شیلات گلستان:

حضور فعال زنان در عرصه های مختلف جامعه نشان از توانمندی آنهاست

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۹۱۹

حضور فعال زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی روز به روز بیشتر شده که این نشانه توانمندی زنان جامعه ما می باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، این مراسم با حضور مدیرکل شیلات گلستان، معاونین و کارکنان این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین " رضا حسنی " مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل شیلات گلستان، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) ایشان را برترین الگو برای سعادت دنیا و آخرت دانست.

وی با اشاره به نقش زنان در جامعه گفت: حضور فعال زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی روز به روز بیشتر شده که این نشانه توانمندی زنان جامعه ما می باشد.

به گفته وی، همانگونه که حضرت علی(ع) به اوج کمال رسید، حضرت زهرا نیز به اوج کمال و رشد معنوی رسیدند.

حسنی با بیان اینکه زنان و مردان جامعه باید هنر خوب شنیدن را در خود تقویت کنند، تصریح کرد: درک متقابل نسبت به همدیگر، تعاون و همکاری در منزل، توجه به علایق یکدیگر و مشارکت در تصمیم گیری ها می تواند تاثیر به سزایی در زندگی افراد داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به این که نسل جوان باید افکار و اندیشه های امام خمینی(ره) را بشناسند، گفت: بهره مندی از این افکار و اندیشه ها زمینه پیشرفت و اعتلای انقلاب اسلامی و همچنین تربیت نسل امروز را در جامعه اسلامی فراهم می سازد.

نماینده دفتر ولی فقیه در اداره کل شیلات گلستان، افزود: امام خمینی(ره) نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع است که یکی از اصیل ترین انقلابهای تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی بدیل را پایه ریزی و رهبری نمود.

سپس مداحان اهل بیت به مولودی خوانی و مدیحه سرایی پرداختند و در پایان از بانوان اداره کل شیلات گلستان و ۱۲ نفر از بازنشستگان این اداره کل تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز