خبرگزاری کار ایران

بیگلری در تذکری شفاهی:

شهرستان سقز فاقد پزشک است

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۱۳

شهرستان سقز با جمعیت حدود ۲۵۰ هزار نفر فاقد پزشک هستند و مردم این منطقه برای گرفتن جواز دفن برای اموات خود باید به مرکز استان یعنی سنندج بروند و این زیبنده دولت تدبیر و امید نیست.

نماینده مردم سقز و بانه گفت: شهرستان سقز با جمعیت حدود ۲۵۰ هزار نفر فاقد پزشک هستند و مردم این منطقه برای گرفتن جواز دفن برای اموات خود باید به مرکز استان یعنی سنندج بروند و این زیبنده دولت تدبیر و امید نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن بیگلری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به رئیس جمهور گفت: با توجه به محرومیت و مشکلات عدیده کردستان از سفر وزرای دولت به این استان خبری نیست.

نماینده مردم سقز و بانه خطاب به رئیس جهمور و معاونت نظارت و راهبردی افزود: فرهنگیان و کارمندان سقز و بانه و سایر نقاط مرزی خواستار توجه ویژه به این مناطق می‌باشند.

وی در تذکر به وزیر دادگستری در خصوص کمبود پزشک در شهرستان سقز نیز گفت: شهرستان سقز با جمعیت حدود ۲۵۰ هزار نفر فاقد پزشک هستند و مردم این منطقه برای گرفتن جواز دفن برای اموات خود باید به مرکز استان یعنی سنندج بروند و این زیبنده دولت تدبیر و امید نیست.

بیگلری افزود: به صراحت می‌گوییم اگر برای پرداخت حقوق پزشک مشکل دارید من حاضر هستم حقوق ماهیانه خود را در اختیار شما قراردهم. جناب آقای وزیر یک لحظه خود را جای این مردم بگذارید آیا این کار درست است؟

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس در تذکری به وزیر راه وشهرسازی گفت: ما منتظر اجرایی شدن قول‌های شما در راستای عملیاتی شدن جاده سقز بانه و سقز به مریوان و بیمارستان‌های این منطقه هستیم.

وی همچنین در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: اشتغال و رفع بیکاری در این شهرستان‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد اما در کمال ناباوری این موضوع در این منطقه بحران‌های بسیاری را به وجود آورده است و برای رفع این مشکلات باید تدابیر ویژه اتخاذ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز