خبرگزاری کار ایران

حضور دو تیم از ساحلی ایران در دو تور آسیا - اقیانوسیه

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۱۷

مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه از ۲۰ فروردین ماه آغاز می شود و تا ۲۸ این ماه ادامه خواهد داشت.

تیم های والیبال ساحلی شهرداری ارومیه و هیات والیبال هرمزگان که به ترتیب عنوان قهرمان و نایب قهرمان مسابقات قهرمانی کشور سال ۹۲ کسب کردند، به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات تور آسیایی تایلند راهی این کشور شدند.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام کمیته ساحلی، نمایندگان والیبال ساحلی کشورمان متشکل از تیم شهرداری ارومیه با ترکیب محمد فلاح و پرویز فرخی و تیم هیات والیبال هرمزگان بهمن سالمی و رحمان رئوفی از روز چهارشنبه در دو تور آسیایی در کشور تایلند شرکت خواهند کرد.

ساحلی‌بازان ایران که با هدایت رضا نائینی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی در این مسابقات شرکت خواهند کرد، امروز دوشنبه به تایلند رسیدند و از پس فردا رقابت‌های خود را برای کسب مقام قهرمانی در این مسابقات که امتیاز ویژه‌ای در رنکینگ مسابقات قهرمانی آسیا(خرداد ماه ۹۳ در چین) و بازی‌های آسیا کره جنوبی دارد، آغاز می‌کنند.

مسابقات والیبال ساحلی تور آسیا - اقیانوسیه از ۲۰ فروردین ماه آغاز می شود و تا ۲۸ این ماه ادامه خواهد داشت. این رقابت‌ها در دو شهر خانوم و ساخولای تایلند برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز