خبرگزاری کار ایران

استاندار:

قرار نیست همه مدیران در سیستان و بلوچستان تغییر کنند

کد خبر : ۱۵۷۵۲۰

تا کنون هشت ابلاغ برای فرمانداران استان صادر شده است که رفتار عیدانه موجب شد تا تعدادی از آنان را قبل از عید تغییر ندهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قرار نیست همه مدیران در سیستان و بلوچستان تغییر کنند، در صورتی که توانایی باشد دیگر نیازی به تغییر نیست

به گزارش خبرنگار ایلنا از زاهدان، علی اوسط هاشمی در نشست خبری در استانداری این استان اظهار کرد: در مورد تغییرات مدیریتی در استان ابتدا بحثاین بوده که پنج معاون استاندار مشخص شوند تا با مشورت آن‌ها تغییرات را دنبال شود.

وی در ادامه با بیان اینکه نگاه ما بر این نیست که همه مدیران تغییر کنند افزود: تا کنون مدیرانی همچون صنعت و معدن و پایانه‌ها و دو، سه تن از فرمانداران در سمتشان ابقاء شده‌اند، در حال حاضر تلاش این است که آن شناخت لازم از میزان توانایی بدست آید در صورتی که توانایی باشد دیگر نیازی به تغییر نیست.

رئیس شورای اداری سیستان و بلوچستان همچنین با بیان اینکه در تغییرات مهم‌ترین بخش برای ما آموزش و پرورش بوده است، عنوان کرد: پس از آموزش و پرورش نوبت دانشگاه هاست در این مورد نیز به نتایجی رسیده‌ام و منتظر شورای انقلاب فرهنگی هستیم.

عالیترین مقام اجرایی دولت در سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در انتصابات باید مدیرانی بکارگیری شوند که سیاست‌ها، تغییر و تغییر نگاه را دنبال کنند. تا کنون برای هشت فرماندار ابلاغ صادر شده است و رفتار عیدانه باعثشد که آن‌ها را قبل از عید تغییر نداده‌ایم، البته تکریم در این بخش لازم بوده است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش به ایجاد کمیسیون مرزی مشترک بین دو کشور همسایه شرقی ایران اشاره و بیان کرد: در سفر حکمران ایالت بلوچستان پاکستان طرح ایجاد کمیسیون مرزی سه جانبه ایران، افغانستان و پاکستان با اهداف توسعه‌ای مشترک از سوی وی مورد قبول واقع شد و با افغانستان هم در این مورد مذاکره خواهد شد. این موضوع زمینه توسعه را برای سه کشور در مرزهای مشترک فراهم می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز