خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج:

شایسته سالاری در حوزه های مختلف مدیریتی کشور لحاظ شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۱۱

قابلیت های افراد در استان البرز رصد نشده است. / لزوم وجود بانک اطلاعاتی به منظور بهره برداری از سرمایه های انسانی البرز ضروری‌ست. / افراد قوی در اجرای امور بکار گرفته شوند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج در جمع مدیران کل استان البرز ضمن اشاره به برخی خلاء‌ها و موانع استان بر ضرورت بکارگیری افراد متخصص و شایسته بر مسند خدمت گزاری تأکید کرد و فقدان بانک اطلاعات نیروی انسانی متخصص را مهم‌ترین مانع توسعه استان دانست.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی در گردهمایی مدیران و ائمه جمعه استان بر ضرورت تکمیل اطلاعات سرمایه‌های انسانی که شامل دانشمندان، افراد متعهد و متخصص در استان است تأکید کرد و گفت: در حال حاضر اطلاعات جامع و کاملی از مفاخر، اندیشمندان و افراد متخصص در این استان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: قابلیت‌های افراد در این استان اغلب رصد نشده است و لزوم وجود بانک اطلاعاتی به منظور بهره برداری از آن ضروری به نظر می‌رسد.

امام جمعه کرج گفت: در اغلب امور شاهد هستیم از افراد متعهد و متخصص کمتر استفاده می‌شود و این بانک کمک شایانی در بکار گیری افراد شایسته خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: در بحثآماری در استان بسیارضعیف هستیم و لازمه قوی شدن آن نیز از بکارگیری اقکار کم تجربه‌ای است که یا قدرت اجرایی ندارند و مسئولیت خود آگاهی کافی ندارند.

وی افزود: لازمه قوی ماندن آن است که از افرادی که قوی در اجرای امور استفاده نشود.

امام جمعه کرج همچنین در سال جدید تأکید کرد که مدیران خود را محدود به بخشنامه‌های تاریخ مصرف گذشته نکنند و با دیدی باز و کلان مدیریت جهادی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه همچنین بیان کرد: باید در چارچوب قانون، نظاممند و با عزم و اراده به دیگران فرصت کار کردن را بدهیم و هر کس در جایگاه خود کارکند.

امام جمعه کرج تصریح کرد: این بد اخلاقی‌ها که عده‌ای به شنیده‌ها اکتفا می‌کنند و آن را بر سر زبان‌ها می‌چرخانند از نظام اسلامی ما که پایه آن اخلاق مداری است بدور است.

وی خطاب به مدیران تصریح کرد: کسانی که مسئولیت دارند تا آخرین روز مسئول‌اند و با اقتدار تا لحظه آخر باید کار کنند.

امام جمعه کرج در پایان افزود: تنها کار خالصانه برای ما مد نظر است و مسئولان باید با جدیت کار و فعالیت داشته باشند تا شاهد تحولاتی که مد نظر مقام معظم رهبری نیز می‌باشد در کشور باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز