خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران:

بیشترین حجم زباله در روزهای پایانی اسفند جمع آوری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۶۳

عمده اقدامات مدیریت امور شهری قبل از ایام سفر هماهنگی بین دستگاهها و اعضای کمیته های خدمت رسانی است.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری مازندران در جمع خبرنگاران گفت: عمده اقدامات مدیریت امور شهری قبل از ایام سفر هماهنگی بین دستگاهها و اعضای کمیته های خدمت رسانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری " سید علی اصغر حسینی " با اشاره به اینکه کمیته خدمات و امور رفاهی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مسئولیت آن با امور شهری است اظهار داشت: این کمیته اقداماتی را قبل و حین سفرهای نوروزی داشته است.

وی عمده اقدامات قبل از سفرهای نوروزی را هماهنگی میان دستگاهها بصورت برگزاری جلسات میان اعضای کمیته خدمت رسانی و ابلاغ مصوبات به دستگاههای خدمت رسان عنوان کرد و گفت: در کنار دستگاههای خدمت رسان شهرداران بخش عمده از کارها را بر عهده دارند و به شرح وظایف خود می پردازند.

حسینی ادامه داد: عمده توجه ما در بحثدستگاههای خدمت رسان این است که با وجود داشتن امکانات محدود برای خدمت رسانی مناسب به گردشگران و مسافرین هم پوشانی ها کمیته و دستگاههای اجرایی به خوبی انجام شود تا نقاط ضعف برطرف شود.

وی به جمع آوری زباله و خانه تکانی آخر سال اشاره کرد و ادامه داد: نسبت به سالهای گذشته و با اطلاع رسانی بموقع و همکاری صدا و سیما اوضاع نظافت بهتر شده است.

حسینی افزود: با توجه به حجم زیاد مسافرینی که وارد استان می شوند اگر نظافت و بهداشت را رعایت نکنند مسئولین به تنهایی نمی تواند از عهده این کار برآیند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری ماززندران با بیان اینکه در روزهای عادی سال حجم زباله شهری جمع آوری شد ۱۸۰۰ الی ۲۰۰۰ تن می باشد افزود: در روزهای پایانی سال و ایام تعطیل مانند نوروز این حجم به ۳۰۰۰ تن در روز می رسد.

وی ادامه داد: بیشترین حجم زباله در روزهای پایانی اسفند جمع آوری می شود.

حسینی به عملکرد شهردارها اشاره کرد و تصریح کرد خوشبختانه تمامی شهرداران به وظایف خود بخوبی عمل کرده اند به خصوص شهرداران شهرهای ساحلی که حجم زیادی از مسافرین در این شهرها اسکان داده می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز