خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشور صورت گرفت؛

رونمایی از " نرم افزار مسافریار " در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۱۰

نرم افزار مسافریار با قابلیت مسیریابی خودکار برای اولین بار در کشور توسط استانداری اصفهان برای ارائه به مسافران راه اندازی شد.

ایلنا: معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در چهارمین جلسه ی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان از " نرم افزار مسافریار " که برای اولین بار در کشور و توسط استانداری اصفهان و ستاد هماهنگی خدمات سفر استان و با حمایت بانک تجارت، اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل حمل و نقل و پایانه ها طراحی و اجرایی شده بود، رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ محمد علی طرفه با بیان اینکه این سامانه ی نرم افزاری موبایل بنیان در مرحله اول بر روی سیستم عامل های اندروید اجرا می شود، اظهار داشت: این نرم افزار خدماتی از قبیل ارائه ی کامل اطلاعات گردشگری، اقامتی، هتل ها و کلیه ی خدمات شهری از قبیل مسیرها و خطوط تاکسی و اتوبوس، مراکز بهداشتی و درمانی را به صورت متن و نمایش بر روی نقشه ارائه می دهد.

وی از دیگر قابلیت های این سامانه را ارائه ی اوقات شرعی، تقویم شمسی، ایستگاه های دوچرخه سواری، مساجد، ستادهای اسکان، اخبار آب و هوا و برنامه های پیشنهادی سفر اعلام کرد.

معاون عمرانی استانداری اصفهان ویژگی منحصر به فرد این سامانه را مسیریابی خودکار و قابلیت ناوبری عنوان کرد و خاطر نشان کرد: در ایستگاه های امنیت و سلامت، اقامتگاه های گرشگری روستایی، ستادهای اطلاع رسانی گردشگری، کاخ موزه ی چهلستون و میدان امام(ره) و همچنین کمپ اقامتی باغ فدک این سامانه به صورت رایگان در اختیار کلیه ی مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز